fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 50 מהצפון זכה בהגרלת הלוטו ב-28 מיליון שקלים

האישה סיפרה כי לא הבינה מה קרה שבאמצע הלילה בן זוגה מגיש לה כוס יין "האם אחרי שנות נישואים רבות הוא החליט להיות רומנטי לכבוד ט"ו באב?" והוסיפה: "התרגשתי מאוד לשמוע על הזכייה, השקנו כוסות לחיים. לצערי, לא אוכל לספר מה באמת בעלי נתן לי לכבוד חג האהבה".
מציגים את הטופס הזוכה (צילום עידו לב)
מציגים את הטופס הזוכה (צילום עידו לב)

אתמול הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה בפרס הראשון, 28 מיליון שקלים, בהגרלת דאבל לוטו שנערכה במוצ"ש האחרון. הזוכה המאושר, כבן 50, אב ל-5 המתגורר באזור הצפון מילא טופס "דאבל לוטו אוטומטי", בעלות של 58 שקלים .התזמון של הזכייה איפשר פשר לו לחגוג השנה את ט"ו באב, צורה מיוחדת בכך שיוכל לפנק את אשתו השנה קצת יותר מכל שנה.

מציגים את הטופס הזוכה (צילום עידו לב)
מציגים את הטופס הזוכה (צילום עידו לב)

הזוכה סיפר: "בלילה של ההגרלה נכנסתי לבדוק את התוצאות ולא האמנתי שהצלחתי לנחש את כל ששת המספרים ואת המספר החזק. כשגיליתי על הזכייה קפצתי מאושר, פתחתי בקבוק יין שאנו שומרים לאירועים מיוחדים, מזגתי לשתי כוסות והערתי את אשתי".

האישה סיפרה כי לא הבינה מה קרה שבאמצע הלילה בן זוגה מגיש לה כוס יין "האם אחרי שנות נישואים רבות הוא החליט להיות רומנטי לכבוד ט"ו באב?" והוסיפה: "התרגשתי מאוד לשמוע על הזכייה, השקנו כוסות לחיים. לצערי,בעבודה לא אוכל לספר מה באמת בעלי נתן לי לכבוד חג האהבה".

לבסוף, סיכמו הזוג כי את חג האהבה הקרוב יוכלו לחגוג בצורה מיוחדת יותר, בנוסף להגשמת חלום של כל הורה בכך שיעזרו לילדים כלכלית. הזוכים ציינו שלמרות הזכייה ימשיכו ללכת לעבודה כרגיל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות