fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במהלך 2017 יאוכלס פרויקט היוקרה "מגדלי סלקטד" בנצרת עילית

חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC) בע"מ, המקימה את הפרויקט מדווחת כי ביולי 2017, צפוי להתאכלס המגדל הראשון בפרויקט היוקרה "מגדלי סלקטד" בנצרת עלית שבו מוצעות כעת למכירה 4 דירות אחרונות של 5 חדרים והמגדל השני יאוכלס בדצמבר 2017 ובו כבר נמכרו כ- 60% מהדירות
הפרויקט החדש (הדמייה נזמי שחאדה)
הפרויקט החדש (הדמייה נזמי שחאדה)

פרויקט היוקרה מגדלי סלקטד, מוקם במיקום מושלם עם נוף מרהיב, בעלי נוכחות בנוף האורבני של הר יונה, בנצרת עילית, מציע 98 יח"ד בשני מגדלי יוקרה, 9 קומות בכל בניין ותמהיל דירות מגוון של 4 ו-5 חדרים, דירות גן 5 חדרים, דופלקסים 5 חדרים עם 2 מרפסות ופנטהאוזים 5/6 חדרים מפוארים עם מרפסות מרווחות באיכות בנייה גבוהה ומפרט טכני המתאים למשפחות השואפות לסגנון חיים גבוה.

הפרויקט החדש (הדמייה נזמי שחאדה)
הפרויקט החדש (הדמייה נזמי שחאדה)

מחברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC) בע"מ נמסר כי נמשכת ההצלחה במכירות במגדל הראשון, שבו מוצעות כעת למכירה 4 דירות אחרונות של 5 חדרים. גם הבניין השני זוכה להצלחה גדולה, שבו כבר נמכרו כ- 60% מהדירות. מחירי הדירות, החל מ – 1,200,000 ₪.
מגדלי סלקטד מציעים תכנון אדריכלי קפדני תוך שמירה על נוחות מרבית בכל חלקי הדירה. הפרויקט, ממוקם בקרבת לשמורת טבע שבה פורח מדי שנה האיריס הנצרתי, לאזורי תעסוקה, מרכזי קניות, מוסדות חינוך תרבות וספורט ונהנה מנגישות אופטימאלית לכל חלקי הארץ. את המגדלים, מקיף פיתוח סביבתי המותאם ומשלים את הנוף הקיים.
סמנכ"ל השיווק בחברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC) בע"מ, נור שגראוי, מדגיש כי, "שכונת הר יונה ב', נהנית מנוף עוצר נשימה, אוויר נקי ואיכות חיים גבוהה" ומציין כי, הפרויקט מציע 98 יח"ד בשני מגדלי יוקרה, 9 קומות בכל בניין ותמהיל דירות מגוון של 4 ו-5 חדרים, דירות גן 5 חדרים, דופלקסים 5 חדרים עם 2 מרפסות ופנטהאוזים 5/6 חדרים מפוארים עם מרפסות מרווחות באיכות בנייה גבוהה ומפרט טכני המתאים למשפחות השואפות לסגנון חיים גבוה.
עוד אמר נור שגראוי , "רכישת דירה בפרויקט "מגדלי סלקטד" מהווה הזדמנות נד"לנית מצוינת למגורים או השקעה בשכונת הר יונה ב' המתפתחת, במחיר אטרקטיבי שמתאים גם לזוגות צעירים רבים".
תכנון הפרויקט, בוצע ע"י משרד האדריכלים נזמי שחאדה. שיווק הפרויקט, מתבצע ע"י חברת "אשגב שיווק וניהול פרויקטים" בע"מ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות