fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלם הפועל נצרת עילית במבחנים ברומניה

בלם הפועל נצרת עילית, לב כהן, נבחן השבוע בקבוצת אסטרה מהליגה הראשונה ברומניה * המנכ"ל ברעם שאישר את היציאה למבחנים אומר: "אם יעבור לליגה הראשונה ברומניה זו תהיה התקדמות משמעותית בקריירה שלו, לא אעמוד בדרכו"
לב כהן (צילום חגאג רחאל)
לב כהן (צילום חגאג רחאל)

הבלם לב כהן, שהגיע בקיץ מבית"ר כפר סבא מליגה א', להפועל נצרת עילית, ניצל את הפגרה ויצא השבוע למבחנים בקבוצת אסטרה מהליגה הראשונה ברומניה. כהן שיחק בבית"ר כפר סבא בשנתיים האחרונות, אליה הגיע מקבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה. לנצרת עילית הגיע כאמור בקיץ.

לב כהן (צילום חגאג רחאל)
לב כהן (צילום חגאג רחאל)

לב כהן אמר השבוע בשיחה מרומניה: "הכל בינתיים הולך מעולה, אני משאיר פה רושם טוב, מקווה להשיג חוזה, אבל לא רותם את העגלה לפני הסוסים".

למרות שיש ללב כהן, בן 21, ששותף העונה ב- 5 משחקי ליגה לאומית, חוזה בנצרת עילית, במועדון הבהירו כי לא יעמדו בדרכו ואם יקבל חוזה ברומניה, ישחררו אותו בלא תמורה.

המנכ"ל ברעם שאישר את היציאה למבחנים אומר: "אם יעבור לליגה הראשונה ברומניה זו תהיה התקדמות משמעותית בקריירה שלו, לא אעמוד בדרכו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות