fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד מישל פטיטו לא ממהר לקחת את ניהול הפועל בית שאן

הבהיר כי לא יכנס לתפקיד היו"ר אם ההקצבות מעיריית בית שאן לא יועברו. בקבוצה מאיימים להופיע ביום שישי עם הנוער בשל המצוקה הכספית
מישל פטיטו (צילום: עצמי)
מישל פטיטו (צילום: עצמי)

 

עו"ד מישל פטיטו, מי שקיבל הצעה לשמש כיושב ראש קבוצת הכדורגל הפועל בית שאן, עדיין מעכב את כניסתו לתפקיד. עו"ד פטיטו מבהיר כי ללא העברת תקציב לקבוצה במסגרת כספי התמיכות שאושרו במליאה, הוא לא ייכנס לתפקיד.

מישל פטיטו (צילום: עצמי)
מישל פטיטו (צילום: עצמי)

הקבוצה אמורה לקבל יותר מ- 600,000   שקלים באמצעותם ישולמו חלק מחובות העבר. שאר הכסף ישמש לתשלומים המשכורות הקרובות וכמובן תשלומים שוטפים לנותני שירותים ובעלי תפקידים עיריית בית שאן עדיין לא העבירה לקבוצה את הכספים שאושרו במועצת העיר. אני מכבד את הפנייה, הקבוצה יקרה ללבי. אם תקציב התמיכות לא יועבר, לא יהיה אפשרי לתפקד ולא אקח עליי את המשימה", אמר.

למרות הקיצוץ בסעיף השכר, הנהלת הקבוצה עדיין לא שילמה את שכר החודש שעבר. בבר קסלסי, האיש הדומיננטי בהנהלת הקבוצה אומר כי המצב לא פשוט. "התמונה הכוללת ידועה לכולם. אנחנו נלחמים יום יום כדי לשרוד. בעירייה עושים מאמץ להעביר לנו את הכספים. בכל מקרה אני לא מרים ידיים. אם לא תהיה ברירה, נעלה למשחק ביום שישי נגד דליית אל כרמל עם הנוער".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות