fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוריס אוזן יאמן את הפועל בית שאן

המאמן שהעלה את הפועל טבריה לליגה הלאומית חוזר הביתה, לקבוצה בה עשה קריירה גדולה כשחקן
מוריס אוזן (צילום: צילם חג'אג' רחאל)
מוריס אוזן (צילום: צילם חג'אג' רחאל)
מוריס אוזן (צילום: צילם חג'אג' רחאל)
מוריס אוזן (צילום: צילם חג'אג' רחאל)

המאמן מוריס אוזן, שסיכם לשנתיים בהפועל בית שאן, העמיד תנאי לחתימה רשמית על חוזה: סגירת כל החובות לשחקנים והתחלת עבודה עם שולחן נקי. "זה היה התנאי שלי לעבוד במועדון שיקר ללבי. בלי שולחן נקי מחובות לא אעבוד בהפועל בית שאן. זה גם הרצון של ההנהלה, כדי שביחד נוכל לעשות דברים יפים. אמרו לי שהנושא צריך להסתדר תוך מספר ימים, שהכסף יעבוד, שישלמו את כל החובות ואוכל להתחיל לעבוד בראש שקט".

אתה מתעסק עם חובות העבר ובינתיים הכוכבים שלך בורחים
"לא אעמוד בדרכם של שחקנים שרוצים להתקדם. לא יכול לעצור שחקנים כאלה. אני יכול להבטיח שבבית שאן תהיה קבוצה שמי שיהיה בה יהיה מחויב למועדון. עם כל הכבוד לשחקנים שעוזבים, לכל אחד יש מחליף".

מה תהיה המטרה בעונה הקרובה?
"המטרה תהיה לבנות קבוצה טובה עם ראייה לטווח ארוך. נרצה להיות קבוצת צמרת שהקהל ייהנה מהכדורגל האטרקטיבי שנציג".

מי כמוך יודע, לקהל הבית שאני יש אפס סבלנות, ואם תפתחו לא טוב את העונה ישכחו גם לך חסד נעורים
"אני יכול להגיד שהסבלנות של כל הקהלים בארץ היא אפסית ושלהפועל בית שאן יש את הקהל הכי טוב בליגה, ואחד הטובים גם בליגה הלאומית. מה שעשיתי בעבר לא צריך לעניין אף אחד, אשפט אך ורק על פי התוצאות שאביא. זה המבחן היחיד והקובע. אעבוד בדרך שלי ואני מאמין שהתוצאות יהיו טובות, נשמח את הקהל והחיבור יהיה טוב".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות