fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגה א': מישהו דפק ברז

מי שהיה אמור להיות אחד השחקנים המרכזיים במבצע העלייה של הפועל בית שאן לליגה א', כפרי אזולאי, עזב במפתיע את הקבוצה.חבר הנהלת הקבוצה שוקי טייב אמר בתגובה: "קאקה הגדול לא יושב על הספסל של ריאל מדריד?"
כפרי אזולאי
כפרי אזולאי (צילום: חג'אג' ראחל)

מי שהיה אמור להיות אחד השחקנים המרכזיים במבצע העלייה של הפועל בית שאן לליגה א', כפרי אזולאי, עזב במפתיע את הקבוצה. אזולאי כעס כאשר לא שותף בהרכב הפותח במשחק אימון באמצע השבוע שעבר נגד הפועל עפולה, ומכאן הדרך לפרידה הייתה קצרה.

כפיר אזולאי
כפרי אזולאי (צילום: חג'אג' ראחל)

כפרי אזולאי: "יש בבית שאן אנשים טובים, נפלאים, וחשוב לי לציין כי הפרידה נעשה ברוח טובה. מעבר לכך, אני לא אחד שיכול להשלים עם ישיבה על הספסל, זה לא אני, זה לא באופי שלי, ואם אני לא מתוכנן לפתוח בהרכב, אני מעדיף להיות בקבוצה אחרת".

חבר הנהלת הקבוצה שוקי טייב אמר בתגובה: "אנחנו אוהבים את כפרי, אבל הוא יודע שאף מאמן בעולם לא יכול להבטיח לשחקן מקום בטוח בהרכב. קאקה הגדול לא יושב על הספסל של ריאל מדריד? הוא פתח בשני משחקים ובשלישי לא, חבל שהוא מיהר להסיק מסקנות. אולי המאמן רצה לבחון אופציות אחרות? מעבר לכך, כפרי הוא שחקן שהתאקלם אצלנו מצוין ואנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות