fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן תנסה להשאיר את כפיר דר בעונה הבאה

כפיר דר כבש העונה 13 שערים בליגה, ועוד שניים במסגרת הגביע, ובבית שאן מרוצים בעיקר בגלל החיבור שלו עם הקהל ועם המועדון
"רואים שהוא שחקן מעל לליגה הזו" משמאל: כפיר דר (צילום: חג'אג רחאל)

בהפועל בית שאן מסרבים עדיין לדבר על העונה הבאה, אבל על שחקן אחד הם לא מתכוונים לוותר, ויעשו כל מאמץ כדי להשאיר אותו בקבוצה: הקשר כפיר דר, שהתאקלם היטב בקבוצה ובעיר, הפך לשחקן מוביל ולחביב האוהדים

כפיר דר יקבל בקרוב הצעה לחתום לעונה נוספת, ואולי אפילו מעבר לכך, כולל שדורג מכובד בשכרו. אם הקבוצה הייתה נשארת בליגה ב', קשה להאמין שדר היה מסכים להישאר, למרות שבכל הזדמנות הוא משבח את התנאים בבית שאן. העובדה שהקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגה א' עשויה להקל עליו את קבלת ההחלטה, אלא אם יקבל הצעה לשחק בליגה הלאומית.

"רואים שהוא שחקן מעל לליגה הזו" משמאל: כפיר דר (צילום: חג'אג רחאל)

כפיר גדל בליגת העל, לפני שנתיים ירד לליגה א', לאסי גלבוע, בתקווה שתהיה זו ירידה לצורך עלייה, אבל הוא נתקע בליגות הנמוכות. ממש עם סיום העונה שעברה חתם בהפועל בית שאן, מהלך שהפתיע רבים, שכן הסברה הייתה שהוא יבקש לחזור לליגות הגבוהות. מאוחר יותר קיבל הצעה להיבחן ברמת השרון בליגת העל, הוא שקל את הנושא, אבל מאמן בית שאן, איתן טייב, שיגר לעברו מסר חד משמעי: אם תתאמן שם, תסיים את הסיפור אתנו. דר הבין את המסר והצטרף לאימוני פתיחת העונה של הקבוצה.  כפיר דר כבש העונה 13 שערים בליגה, ועוד שניים במסגרת הגביע.

"רואים שהוא שחקן מעל לליגה הזו, זה ששחקן כמוהו משחק בליגה ב' זה עוול", מפרגן הבלם אבי דנן, שמספר כי "הוא מקצוען אמיתי, אחד שמשקיע את כל כולו באימונים ובמשחקים. לא סתם הוא התחבב על השחקנים ועל הקהל, למרות שבית שאן ידועה מאז ומתמיד כמקום שקולט שחקני רכש באהבה".

מאמן הפועל בית שאן, איתן טייב, מסרב בתוקף לדבר על העונה הבאה, ואומר כי עד אשר לא יבטיח רשמית את העלייה, לא יתפנה לחשוב על העונה הבאה, אבל בחדרי חדרים כבר יש לו תוכנית מגירה לליגה א', ובתוכנית המגירה מככב השם כפיר דר, שאמרו להמשיך להיות אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות