fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן: האשה הראשונה במועצת העיר, בת 39 אם לחמישה

פרישתו של חבר המועצה אלי מנחם הביאה לכניסתה של עזרן כהן למועצת העיר. ערן כהן מנהלת את חנות פרחים מקווה להביא עשייה חיובית לבית שאן.
דקלה עזרן כהן
פעילה בבית שאן אוהבת חיות. דקלה עזרן כהן (צילום עצמי)

 

דקלה עזרן כהן
פעילה בבית שאן אוהבת חיות. דקלה עזרן כהן (צילום עצמי)

בית שאן רשמה לעצה מינוס אחד גדול, לאחר שבתום הבחירות בחודש אוקטובר האחרון, התברר כי אין ייצוג נשי במועצה, שהייתה אחת הבודדות בארץ, אם לא היחידה ללא ייצוג נשי. דווקא לקראת יום האשה הבינלאומי, הודיע חבר המועצה מהליכוד, אלי מנחם, על פרישתו, מהלך שהוביל לכניסתה למועצה שלל דקלה עזרן כהן, וכך גם לבית שאן יהיה ייצוג נשי במועצה.

דקלה עזרן כהן מספרת שלא חלמה להגיע לפוליטיקה, אך נענתה בחיוב ובשמחה לפנייתם של ראש העיר הקודם ג'קי לוי וסגנו חזי חריב, שביקשו שתצטרף אליהם. "זה תחום חדש עבורי, אבל אני שמחה להיכנס אליו", היא אומרת.

עזרן כהן בת 39, נשואה ואם לחמישה ילדים, מנהלת את חנות הפרחים "פרחים זה יעקוב הגנן" זה 22 שנה. היא מאמינה שנשים מתעסקות בעיקר ופחות בויכוחים ובמלחמות ומקווה להביא עשייה חיובית לבית שאן.

איך את מרגישה עם העובדה שאת האישה היחידה במועצת העיר?
"מרגיש טוב, אני מקווה שאחרי יגיעו עוד נשים למועצת העיר. אני נכנסת לתפקיד חדש וזה מרגש. כולם מסביב מפרגנים ומברכים אני מקווה שאצליח לפעול למען הדברים שחשובים לי".

במה את מתכוונת לעסוק?
"חשוב לי להגדיל את נציגות הנשים בעיריית בית שאן, להרחיב את התמיכה לחברים מהגיל השלישי וכמובן לקדם את נושא הדאגה לחיות. אני פעילה בעמותת 'בית שאן אוהבת חיות' ואפעל לטיפול בבעלי החיים המשוטטים ברחובותינו".

מה את מאחלת לעצמך לרגל תפקידך החדש?
"להצליח ולעזור לכמה שיותר אנשים בכמה שיותר תחומים, לקדם דברים ולעשות, כמה שיותר עשייה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות