fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בבית שאן לא רוצים אוהדים מתפרעים

תגיש למשטרה רשימת אוהדים ותדרוש שלא יורשו להגיע למשחקי הקבוצה. "אלו לא אוהדים אמיתיים, הם באים להפריע", הם אומרים
אוהדי הפועל בית שאן
אוהדי הפועל בית שאן (צילום עצמי)
אוהדי הפועל בית שאן
שחקני הפועל בית שאן (צילום עצמי)

הנהלת הפועל בית שאן מתכוונת לגבש רשימה של אוהדים מתפרעים, להגיש אותה למשטרת בית שאן, ולבקש מהמשטרה להרחיק אותם ממשחקי הקבוצה. "אלו לא אוהדים אמיתיים, הם באים להפריע, לחבל בקבוצה, וצריך לשים לזה סוף", אומרים בהנהלה.

אתמול ( שלישי) אירחה הפועל בית שאן את הפועל נצרת עילית למשחק אימון, במהלכו היו מספר תקריות אלימות בין שחקנים משתי הקבוצות, האחרונה שבהן הביאה לפריצת אוהדים לכר הדשא. לטענת ההנהלה, אותם אוהדים עשו דין לעצמם כאשר גרמו למהומה גדולה בתוך תחומי המגרש, כאשר ידוע לכל כי ירידה לכר הדשא מהווה עבירה פלילית. כאמור, בהנהלה אמרו כי הם מכירים את אותם אוהדים, וכי גם בעונה שעברה הם היו מעורבים באירועים לא ספורטיביים. "הם באים לחבל, להפריע, ואנחנו יודעים מי מסית אותם", אומרים בהנהלה.

יו"ר הקבוצה, אלי מנחם ונציג העירייה בהנהלה, שוקי טייב, הפנו אצבע מאשימה גם כלפי השחקנים שהיו מעורבים בתקריות אלימות. "לא אהיה מוכן לסבול התנהגות כזו, מי שלא יתנהג בספורטיביות ילך הביתה, אני עצוב וכועס על מה שקרה", הבהיר טייב לשחקנים.

אלי מנחם אמר: "אם מכים אתכם פשוט תיפלו על הארץ, אל תגיבו, כי השופט יראה את התגובה שלכם ולא את המכה שחטפתם", והבהיר לשחקנים כי יכניס לחוזים שלהם סעיף שיאפשר לו לשחרר אותם בלא פיצוי במקרה של התנהלות לא ספורטיבית.

קפטן הקבוצה, זיו סויסה, התנצל בשם השחקנים על האירועים הלא ספורטיביים, במהלך הרמת כוסית לחג, במעמד ראש העירייה ז'קי לוי, שביקש מהשחקנים להמשיך במסע ההצלחות שלהם. לוי אמר כי הוא נחוש להמשיך לסייע לקבוצה. "יש ערים עם קבוצות כדורגל, לנו יש קבוצת כדורגל עם עיר" אמר. לוי הוסיף ואמר כי "לא רצינו שההנהלה תקבץ נדבות ותחפש תורמים, לכן דאגנו להעביר במליאה תקציב הולם, אנחנו לא יכולים לשחק על המגרש, הבמה היא שלכם".

הקפטן זיו סויסה: "אנחנו מעריכים את מה  שלוי נותן לקבוצה, זה לא דבר של מה בכך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות