fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן: הליכוד והבית היהודי ירוצו ברשימה משותפת בראשות ז'קי לוי

בטקס החתימה שנערך במעמד שר החינוך נפתלי בנט וסגן השר אלי בן דהן, אמרו: "אנחנו מתלכדים למען הבית- כי בית שאן לפני הכל". השר נפתלי בנט: לז'קי: "מאחל לך להיות ראש העיר הבא של בית שאן וברוב גדול"
אורח כבוד. השר בנט במעמד החתימה
אורח כבוד. השר בנט במעמד החתימה

לאחר חרושת של שמועות, עכשיו זה רשמי: שר החינוך ויו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט הגיע לבית שאן לטקס חתימת הסכם הריצה המשותפת בין תנועת הליכוד לבין הבית היהודי. הרשימה בראשות ז'קי לוי צפויה להיות הרשימה הגדולה במועצת העיר לאחר איחוד הכוחות המשמעותי הזה, כאשר היא תכלול לפי הסדר את ז'קי לוי במקום הראשון, חזי חרוב במקום השני, מוריס מיארה במקום השלישי, יפה כהן במקום הרביעי ורונן גרשוני מהבית היהודי במקום החמישי. השמות הנוספים ברשימה יחשפו בהמשך.

אורח כבוד. השר בנט במעמד החתימה
אורח כבוד. השר בנט במעמד החתימה

לוי ומיארה ניהלו את המגעים בחודשים האחרונים בברכתם של בנט ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו שהבטיחו לסייע לעיר רבות גם בעתיד. בנט אמר היום: "יש לי הערכה רבה למוריס שתמיד עוסק בצורכי ציבור ולז'קי שאת פועלו אני מכיר מהכנסת והממשלה. מה שקורה כאן לא מובן מאליו והוא נעשה למען בית שאן ותושביה. ז'קי, אני מאחל לך שתהיה ראש העיר ברוב גדול וביחד עם מוריס תדאג לציונות הדתית ולעיר כולה. היכולת של ז'קי לחבר בין תרבויות, בין מגזרים ובין דעות שונות זאת תכונה יוצאת דופן שדרושה למנהיג.  ממשלת ישראל תעמוד מאחורי בית שאן".

סגן השר בן דהן: "המהלך הוא למען בית שאן ואני מברך עליו. כל הכבוד למוריס וג'קי על שילוב הידיים למען בית שאן. הממשלה הזאת וגם הבאה תעמיד מאחורי בית שאן לכל אורך הדרך. יכולותיו של ז'קי לחבר בין תרבו.

לאחר הטקס אמר לוי: "נעשה כאן מהלך חשוב למען בית שאן כולה. אני מעריך את מוריס ידידי ואת יכולותיו ואני יודע שבכוחות משותפים נצליח להחזיר את התקווה ולהרים את בית שאן לגבהים חדשים. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך בנט הבטיחו להמשיך ולסייע לעיר לאחר הבחירות במיוחד בנושא החינוך ופיתוח העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות