fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזכות ההתעקשות של גיל ברעם…

בקיץ בכלל לא ספרו בהפועל נצרת עילית את הברזילאי פדרו סאס * היום הוא אחד הטובים בקבוצה * איש עסקים מאזור המרכז, שהביע התעניינות בכרטיס השחקן שלו * המנהל המקצועי רועי כהן: "שמח שפדרו הוא אחד משני הזרים של הקבוצה"
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)

בקיץ תכנן מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, לצרף לקבוצה שלו בלם זר. הוא סבר שאחרי שמרכז ההגנה שלו עבר זעזוע בעקבות עזיבתם של זניה ברקמן ודולב אזולאי, רק בלם זר יוכל לייצב את מרכז ההגנה שלו. הוכנבוים סבר שליעד אלמליח יבוא לידי ביטוי טוב יותר בקישור האחורי והמשמעות הייתה ברורה: הברזילאי פדרו פטראצי סאס לא יהיה בקבוצה.

הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)

רק אדם אחד במועדון האמין בפדרו, שלאחרונה חגג יום הולדת 28: המנכ"ל גיל ברעם, שאחראי להגעתו לארץ. פדרו לא שיחק כדורגל במשך עונה שלמה, בעקבות ניתוח לשחזור רצועות הברך שעבר, לאחר שנפצע במדי הקבוצה לפני שנתיים. כלל לא היה ברור באיזה כושר הוא יגיע ובכלל מה מצבו הבריאותי, אבל זה לא הפריע לברעם לסכם אתו, כפוף כמובן להחלטת הצוות המקצועי. פדרו, כמו מקצוען אמיתי, הגיע עם האישה, הילדה ו… הכלבה, שבוע לפני פתיחת אימוני טרום העונה, נראה חד באימונים ולאט לאט אבל בטוח, הבהיר לצוות המקצועי כי מקומו צריך להיות העונה בקבוצה.

במהלך ההכנה נחתו בקבוצה מספר בלמים זרים, שלא הרשימו בלשון המעטה. אם היו מרשימים מוחתמים, המשמעות הייתה ברורה: פדרו, היה הולך הביתה, שכן החל מהעונה יכולים רק שני זרים לשחק בליגה הלאומית ונצרת עילית כבר החתימה את החלוץ הברזילאי חוליו סזאר.

כיום, בחלוף 6 מחזורי ליגה, מתברר שההחלטה להשאיר את פדרו בקבוצה היא ההחלטה הטובה ביותר שקיבל הצוות המקצועי העונה. פדרו רץ בלי הפסקה, עולה לכל משחק כדי לתת 100 אחוזים מעצמו, אהוד ומקובל בחדר ההלבשה, משרה מניסיונו ומקרין שקט וביטחון. בחלוף 9 משחקים (3 בגביע הטוטו) מסתבר שפדרו שיחק בכולם משחקים מלאים, למעט משחק גביע הטוטו בעכו, בו הוחלף בדקה ה- 80 לאחר שכבש.

אחרי הניצחון על ראשון לציון בשישי שעבר, התקשר למנכ"ל ברעם איש עסקים מאזור המרכז, שהביע התעניינות בכרטיס השחקן של פדרו והסביר כי כבר בחלון ההעברות בחודש ינואר הוא מאמין כי יוכל להעביר אותו לקבוצה בליגת העל.

רועי כהן: "מודה לגיל מדי יום"

אגב, מי שהמליץ לפני שנתיים על פדרו היה המאמן חיים סילבס, שאימן אותו בהפועל רעננה בליגת העל. ברעננה יש הטוענים עד עצם היום הזה כי עזיבתו את הקבוצה לא הייתה משיקולים מקצועיים.

המנהל המקצועי של הקבוצה, רועי כהן, מודה: "גיל ברעם לא מתערב לי ולירון במלאכת הרכבת הקבוצה, אבל בעניין של פדרו הוא השחיל לי אותו כמעט בלי שנרגיש (הרי הוא שיחק פה לפני 2 עונות) ועל כן אני מודה לו מדי יום ושמח שפדרו הוא אחד משני הזרים של הקבוצה".

על ההשתלבות שלו בקבוצה אומר רועי כהן: "אני מאוד שמח ששחקן כמו פדרו נמצא בקבוצה, הוא אישיות יוצאת דופן, נותן תחושה כאילו גדל בקבוצה כך שמבחינה חברתית הוא חלק  מאוד חשוב בפאזל שלנו. כולם אוהבים אותו החל מהשחקנים וכמובן בצוות המקצועי והניהולי. מבחינה מקצועית הוא מוסיף נדבך שהיה חסר לנו בקבוצה בעונה שעברה במרכז המגרש וזה הקצב, אינטנסיביות, חילוצי הכדור והתשוקה להצליח, שמדביקה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות