fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בזכות אמבולנס המשאלות

מד"א הגשים את חלומה של אדווה בן דוד, ילידת עפולה, שחלתה בסרטן - להגיע להופעה של להקת רדיוהד * "חלום שהתגשם, רדיוהד זו להקת ילדות, אני מרגישה כאילו חזרתי היום לתקופת התיכון", סיפרה אדווה
אדווה וצוות האמבולנס (צילום דוברות מד"א)
אדווה וצוות האמבולנס (צילום דוברות מד"א)

לפני יותר מחצי שנה קנו אדווה בן דוד (30) ובן זוגה כרטיסים להופעה של להקת רדיוהד שמתקיימת בשבוע שעבר, בפארק הירקון בתל אביב. זמן קצר לאחר שרכשו את הכרטיסים, חלתה אדווה במחלת הסרטן ומאז מתמודדת עם המחלה הקשה. בימים האחרונים כשהבינה שבשל מצבה הרפואי, לא תוכל להגיע ולצפות בהופעה, החליטו היא ובן זוגה למכור את הכרטיסים. חבריה ששמעו על אכזבתה הגדולה של אדווה סיפרו לה על 'אמבולנס המשאלות' של מגן דוד אדום שאולי יוכל להגשים לה את החלום.

אדווה וצוות האמבולנס (צילום דוברות מד"א)
אדווה וצוות האמבולנס (צילום דוברות מד"א)

'אמבולנס המשאלות' של מד"א הגיע לביתה של אדווה בן דוד (30) ילידת עפולה שבחודשים האחרונים מתגוררת בירושלים והגשים לה חלום ילדות להגיע להופעה של להקת רדיוהד בפארק הירקון בתל אביב. אדווה, צפתה בהופעה יחד עם בן זוגה במתחם מיוחד הנמצא ממש בקרבת הבמה, כשכל אותו הזמן צוות 'אמבולנס המשאלות' עם המתנדבים, חובש רפואת חירום במד"א שמעון סבג ופרמדיק מד"א יונתן סוסן מלווים אותה. בתום ההופעה, אדווה, מעריצה מושבעת של Radiohead והצוות שבו לירושלים, עם חוויה שלא תשכח במהרה.

אדווה בן דוד: "זה פשוט חלום שהתגשם בזכות הפרויקט המדהים הזה של מד"א. בשבילי רדיוהד זו להקת ילדות, אני מרגישה כאילו חזרתי היום לתקופת התיכון. קניתי את הכרטיסים כבר לפני יותר מחצי שנה, לפני שחליתי ואני מתרגשת שלמרות כל מה שקרה, אני פה היום. אני מודה לצוות המתנדבים של אמבולנס המשאלות של מד"א שלקחו אותי להופעה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות