fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגביע ההגינות הם כבר לא יזכו

הפועל בית שאן רושמת מאזן לא מחמיא: 11 כרטיסים אדומים ב- 26 משחקי ליגה. שחקן בקבוצה: "זו מערכת לחוצה עם ציפיות בשמיים ואוהדים שמעורבים מאוד. גם הבעיות הכספיות לא תרומות לשקט הנפשי"
שחקני בית שאן מרימים כוסיות לחג הפסח (צילום עצמי)
שחקני בית שאן מרימים כוסיות לחג הפסח (צילום עצמי)

הפועל בית שאן יכולה לזכות בקלות בתואר הקבוצה האדומה של העונה, למרות שצבעי המועדון הם בכלל כחול לבן. עובדה: ב-26  משחקי ליגה ספגו שחקני הקבוצה לא פחות מ- 11 כרטיסים אדומים, מה שמדרג את הקבוצה במקום ה- 15 והלפני אחרון בטבלת הגינות של ליגה א' מחוז צפון.

שחקני בית שאן מרימים כוסיות לחג הפסח (צילום עצמי)
שחקני בית שאן מרימים כוסיות לחג הפסח (צילום עצמי)

מסכת הכרטיסים האדומים החלה כבר במחזור ה- 3, אז ראה כרטיס אדום החלוץ  גל אלקנטי, שבינתיים עזב לרובי שפירא, במשחק נגד דליית אל כרמל. בחלוף 10 משחקי ליגה, במחזור ה- 13, ספג אליאור אוחיון כרטיס אדום, נגד הפועל הרצליה.

במחזור ה- 18 החלה סדרה של הרחקות. נגד דליית אל כרמל בחוץ הורחקו דן כהן ואלדר שפשה. במחזור ה- 19 נגד הפועל איכסאל הורחק הבלם טאהא באסל, במחזור ה- 20 נגד עירוני טבריה בחוץ הורחק אליאור אוחיון, אדם שני העונה. במחזור ה- 21 נגד מכבי צור שלום הורחק אייל ברזאני ובמחזור ה- 22 נגד אסי גלבוע הורחק יניב דרעי. בסך הכל 6 אדומים ב- 5 משחקים רצופים.

נגד רובי שפירא חיפה  (מחזור 25) הורחקו שני שחקנים: הבלם אביב מלכה וכן  היהודי העלה מאוקראינה, דימיטרי אוסדצ'י, שפגע בברוטליות בשחקן יריב והורחק על ידי ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל מ- 4 משחקי ליגה.

שחקן בקבוצה: "אני לא חושב שאנחנו קבוצה אלימה, אבל זו כן מערכת לחוצה עם ציפיות בשמיים ואוהדים שמעורבים מאוד. גם הבעיות הכספיות לא תרומות לשקט הנפשי של השחקנים על המגרש, ומי שיטען אחרת פשוט משקר. זה לא שאנחנו קבוצה אלימה, האדומים הגיעו לאור התפתחויות במהלך המשחקים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות