fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באו לעשות שמח

ארבעה חיילים משוחררים, יוצאים יחידות קרביות בצה"ל, בוגרי ישיבת ההסדר בנצרת עילית, מתייצבים מדי יום שישי במרכזים הומי אדם בנצרת עילית. מצוידים בכלי נגינה ומערכת הגברה הם שרים ורוקדים במטרה לרומם את מצב הרוח ולקרב את הלבבות
משמחים את התושבים (צילום עצמי)
משמחים את התושבים (צילום עצמי)

אין תושב בנצרת עילית, שהסתובב בחודשים האחרונים במרכזי הקניות הומי האדם, בעיקר במרכז רסקו הוותיק, ולא נתקל ברביעיית "ההסדרניקים" של נצרת עילית. ארבעה צעירים בתחילת שנות ה- 20 לחייהם, שרק השתחררו משירות קרבי בצה"ל, אבל במקום לנסוע לטיול תרמילאים בתאילנד, החליטו דווקא להישאר בנצרת עילית ולעשות שמח לתושבים.

"הימים מתוחים בגלל המצב הביטחוני וגל הפיגועים, אז החלטנו להכניס קצת שמחה ולרומם את מצב הרוח. אנחנו מגיעים למרכז המסחרי ופשוט מנגנים ושרים. הקהל, עוברי אורח, שמגיעים לעשות את הקניות לקראת השבת מצטרפים אלינו והאווירה פשוט נעימה, שבת אחים גם יחד", מספר הראל כהן, נגן קלרינט בהרכב ועד לא מזמן , לוחם קרבי בספינות חייל הים.

משמחים את התושבים (צילום עצמי)
משמחים את התושבים (צילום עצמי)

בהרכב הנגנים גם ידידה קליין, לשעבר לוחם ביחידת "כפיר", שמעון מצגר, אף הוא לוחם ב"כפיר" ושישו בנאייש, יוצא יחידת "גבעתי". הנהלת הישיבה אומרת כי פעילותם של התלמידים הינה חלק מתרומתם לקהילה ומעורבותם בהווי החיים בנצרת עילית.

ראש הישיבה, הרב דני סגליס, אומר כי תלמידי הישיבה הינם חלק בלתי נפרד מתושבי נצרת עילית וחלקם הגדול אף ממשיך להתגורר בעיר בסיום הלימודים ובוחר לבנות את ביתו בעיר מטעמי שייכות ואידיאולוגיה. הרב סגליס אומר כי מאז הקמתה של הישיבה בנצרת עילית נקלטו בעיר משפחות רבות הן מקרב התלמידים הבוגרים והן מקרב הצוות החינוכי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות