fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אפו-לק" מתרחב ומשקיע למעלה מ- 20 מיליון שקל במפעל חדש

המפעל יוקם בפארק "ציפורית", על שטח של 5000 מ"ר ויתמחה בייצור צבע בשיטות חדשניות באמצעות רובוטים וטכנולוגיה מתקדמת
טקס הנחת אבן פינה במעמד ראש העיר רונן פלוט (צילום עצמי)
טקס הנחת אבן פינה במעמד ראש העיר רונן פלוט (צילום עצמי)

"זה הולך להיות המפעל הגדול ביותר בארץ בייצור צבע, והראשון מסוגו שעובר מתעשייה מסורתית למודרנית, מתקדמת ומותאמת ל 2018", אמר אורי זמלר הבעלים של "אפו – לק", בטקס  הנחת אבן הפינה להקמת המפעל החדש ב"ציפורית" לאחר 14 שנות פעילות במבנה שכור.

טקס הנחת אבן פינה במעמד ראש העיר רונן פלוט (צילום עצמי)
טקס הנחת אבן פינה במעמד ראש העיר רונן פלוט (צילום עצמי)

הטקס התקיים היום  (חמישי)  במעמד ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט ."המפעל החדש יהיה כל מה שחלמנו עליו",  אמר הבעלים אורי זמלר  "אנחנו עוברים מייצור צבע בשיטות מסורתיות לטכנולוגיה הכי חדשנית ומודרנית תוך שימוש באוטומציה ורובוטים, זה יהיה מפעל ההייטק הראשון בתחום הצבע".

אפו – לק  המורחב זוכה לתמיכת משרד הכלכלה באמצעות וועדת ההשקעות, בסיוע ראש העיר רונן פלוט ומנכ"ל מנהלת "ציפורית" סרגיי זלוטניק. "ראש העיר מלווה אותנו מהרגע הראשון בכל תהליך ההקמה ומבחינתנו זה ממש לו מובן מאליו", אמר זומלר וציין כי המפעל החדש ירחיב את מספר העובדים המועסקים בו ויספק פרנסה ל כ – 50 משפחות.

ראש העיר פלוט ברך על החלטת המפעל להשקיע בנצרת עילית "אני לא מכיר מניה מניבת רווחים כיום יותר מנצרת עילית, כל שקל שמושקע פה יכפיל או אפילו ישלש את עצמו בשנים הבאות". פלוט ציין כי בשבוע שעבר נפתח מפעל "בונסאי" והונחה אבן פינה לחברות "סימטל" ו"הולי אינטרנשיונל".  לפני כחודש נחנכה חברת ההייטק "סימס" ובימים הקרובים תונח אבן פינה להקמת מפעל "כרמית" שמעתיק את מקומו מראשל"צ לנצרת עילית ובשבוע שעבר הנחנו אבן פינה גם לחברת הולי אינטרנשיונל כך שהפארק נמצא בתנועה אדירה שלא הייתה כמוה מאז  שהוקם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות