fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני דנה ליקוורניק מרחוב תמר 4 בנצרת עילית- תראו לאן הגעתי"

כך סיימה הזמרת דנה ליקוורניק, בת נצרת עילית שחיה כיום בלונדון, יוצרת ומופיעה, את סבוב ההופעות שלה בהולנד, שהסתיים השבוע וזכה להצלחה רבה.
דנה ליקוורניק בהולנד (צילום עצמי)
דנה ליקוורניק בהולנד (צילום עצמי)

"אני דנה ליקוורניק מרחוב תמר 4 בנצרת עילית- תראו לאן הגעתי", כך סיימה הזמרת דנה ליקוורניק, בת נצרת עילית שחיה כיום בלונדון, יוצרת ומופיעה, את סבוב ההופעות שלה בהולנד, שהסתיים השבוע וזכה להצלחה רבה.

דנה  ליקוורניק בהולנד (צילום עצמי)
דנה ליקוורניק בהולנד (צילום עצמי)

"אני גאה לספר לעולם מאיפה באתי, זכינו באירוויזיון אז בטח כולם מרגישים גאווה עצומה", אומרת ליקוורניק, בת 30, בוגרת בית הספר אורט שרת, שסיימה בהצלחה את בית הספר לאומנויות רימון.

כזכור, לפני מספר שנים נמנעה הופעתה של ליקוורניק באירועי יום העצמאות בעיר הולדתה, בשל טענה לניגוד עניינים, בשל היותו של אביה, רוני ליקוורניק, חבר מועצת העיר. "חבל על מה שהיה, אבל דנה לא מסתכלת אורה אלא קדימה בלבד", אומר רוני ליקוורניק, "בסך הכל אני חושב שהציבור בנצרת עילית הפסיד בשל שיקולים קטנוניים ואני משוכנע שהיום, בעידן רונן פלוט, זה לא היה קורה".

דנה עצה לא מתעסקת יותר מדי באותו אירוע. "מה שהיה היה, אני עם הפנים קדימה, גם אם לא אפשרו לי להופיע בעצמאות בעיר הולדתי, אני מרגישה שאני מייצגת את העיר בה גדלתי בכל במה בה אני מופיעה באירופה", היא אומרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות