fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם הייתי חושב שהמאמן הוא הבעיה הייתי משחרר אותו"

יושב ראש קבוצת הכדורסל הפועל נצרת עילית ממשיך לתת גבוי למאמן ליאור אנגלמן, למרות פתיחת העונה הכושלת
היו"ר אלי מלדסי והמנהל חנן ביניאשווילי עם המאמן החדש
היו"ר אלי מלדסי והמנהל חנן ביניאשווילי עם האנגלמן במעמד החתימה

בקבוצת הכדורסל הפועל נצרת עילית לומדים בדרך הקשה שהליגה הארצית אינה ליגה א'. השבוע נחלה הקבוצה הפסד רביעי ברציפות, 74-79 נגד רמת השרון מהצמרת במשחק בית. הפתיחה האיומה של נצרת עילית הייתה בעוכריה. האורחים הובילו בהפסקה ביתרון 20 נקודות, 31-51. השתפרות ברבע השלישי והרביעי של שחקני נצרת עילית הביאה להפסד בכבוד 74-79.

היו"ר אלי מלדסי והמנהל חנן ביניאשווילי עם המאמן החדש
היו"ר אלי מלדסי והמנהל חנן ביניאשווילי עם האנגלמן במעמד החתימה

יושב ראש הקבוצה, אלי מלדסי, מודע לבעיות בקבוצה וחושש מכדור שלג: "חייבים לעשות מהלך ולשנות את המומנטום, זה לא שהובסנו במשחקים, היינו צמודים וקיבלנו מחמאות, אבל זה לא מנחם אותי. לא הצלחנו עד היום במבחן התוצאה וזה מה שקובע. חסר לנו שחקן מנוסה שיעשה את ההבדל ברגעים הקריטיים, מורגש שאין לנו מספיק ניסיון, נשחרר  שחקן או שניים ונביא אחרים במקומם".

מלדסי ממשיך לתת אמון במאמן שהחתים, ליאור אנגלמן. "אני חושב שמוקדם לבצע זעזועים בעמדת המאמן, זה לא שהובסנו במשחקים, היינו יריב שקול ונתנו פייט, אם הייתי חושב שהמאמן הוא הבעיה הייתי משחרר אותו".

ביום ראשון מצפה לקבוצה משחק חוץ נגד הפועל כרמיאל, קבוצה מהליגה של נצרת עילית שעלתה לפני שנתיים בלבד וגם היא פתחה את העונה עם ארבעה הפסדים. "זה משחק מפתח מבחינתנו, משחק שאסור לנו להפסיד בו, קיימתי השבוע שיחות עם המאמן ועם השחקנים והבהרתי להם עד כמה המשחק הוא קריטי עבורנו ומקווה שהם הפנימו את המסר ונראה תוצאות על המגרש", אומר מלדסי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות