fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי אלפסי מונה ליו"ר הפועל מגדל העמק

אלפסי הוא בן למשפחת כדורגל, בנו עמירן שיחק בתקופה בה ניהל את נצרת עילית, ג'וני טננבאום הוא חתנו וקפטן מגדל העמק, אופק מלול, הוא חתנו לעתיד. אחיו של אשתו שושי הם בני שבט ג'אנו, שחקני עבר שהבולט שבהם הוא אבישי ג'אנו, ששיחק במכבי חיפה ונבחרת ישראל
אלי אלפסי (צילום עצמי)
אלי אלפסי (צילום עצמי)

מנכ"ל הפועל נצרת עילית בעבר, אלי אלפסי, תושב נצרת עילית במקור והיום תושב עפולה, מונה באמצע השבוע ליושב ראש הפועל מגדל העמק. בחצי העונה האחרונה שימש בתפקיד חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, יוסי פורטל, שהחליף את הנרי איפרגן שפרש. על פי חוות דעת משפטית, קיים ניגוד אינטרסים לכאורה בין תפקידו כחבר מועצה למי שמנהל עמותה הנתמכת על ידי העירייה, לכן נאלץ פורטל לפרוש, אבל על פי גורמים שמכירים את הספור המקומי מקרוב, ימשיך לשמש כאיש החזק במועדון, לפחות עד חודש אוקטובר, מועד קיום הבחירות לרשויות המקומיות.

אלי אלפסי (צילום עצמי)
אלי אלפסי (צילום עצמי)

אלי אלפסי הוא בן למשפחת כדורגל, בנו עמירן שיחק בתקופה בה ניהל את נצרת עילית, ג'וני טננבאום הוא חתנו וקפטן מגדל העמק, אופק מלול, הוא חתנו לעתיד. אחיו של אשתו שושי הם שבט ג'אנו, שחקני עבר שהבולט שבהם הוא אבישי ג'אנו, ששיחק במכבי חיפה ונבחרת ישראל. שחקן מגדל העמק, יהודה ג'אנו הוא קרוב משפחה שלו.

בהודעת הפרישה שלו כתב יוסי פורטל: "לאחר עונה לא פשוטה, התחלנו באופן רשמי את ההכנות לקראת העונה הבאה והמינוי הראשון הוא יושב ראש חדש. כידוע, באמצע העונה שעברה נקראתי לדגל על ידי ראש העיר והסכמתי לשמש כיושב ראש זמני עד לסיום העונה. היו לא מעט מועמדים לתפקיד. בסופו של דבר התקבלה החלטה משותפת יחד עם ראש העיר ומנכ״ל העירייה, למנות את אלי אלפסי ליושב הראש החדש של הקבוצה. אני בטוח שהניסיון של אלי יביא את מגדל העמק למקומות גבוהים בדרך להצלחה. אני חוזר לשמש כמחזיק תיק הספורט בעירייה. אמשיך ללוות את הקבוצה ולתמוך כפי שעשיתי עד היום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות