fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אלה היו רגעי אימה שאני לא מאחל לאף אחד"

יריות נורו היום לעבר רכבו של תושב נצרת עילית. מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע פלילי והחקירה נמשכת על ידי תחנת נצרת"
אלי מלדסי (צילום עצמי)
אלי מלדסי (צילום עצמי)

כדורגלן העבר של הפועל נצרת עילית, המשמש כמנהל התפעולי של העמותה לקידום הספורט בעיר, היה היום בבוקר (ראשון) בדרך לעוד יום עבודה שגרתי במרפאת מגדלי נצרת של שרותי בריאות כללית, שם הוא משמש כמנהל האדמיניסטרטיבי של המקום, כאשר ברמזור היציאה מנצרת עילית, נורו מספר יריות לעבר רכבו ולעבר רכבים נוספים שעצרו ברמזור האדום. מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע פלילי והחקירה נמשכת על ידי תחנת נצרת".

 

היה בהלם. מלדסי (צילום עצמי)
היה בהלם. מלדסי (צילום עצמי)

"הייתי בהלם, בשוק, לא הבנתי מה קורה, אני לא מורגל בכאלה מצבים, חשבתי שמדובר ביריות שמחה מאירוע של השכנים הערבים, אבל מהר מאוד הבנתי שכל כך מוקדם בבוקר אין אירועים. המחשבה הבאה הייתה על ניסיון פיגוע. אלה היו רגעי אימה שאני לא מאחל לאף אחד", הוא משחזר.

הרכב של מלדסי ספג מספר כדורים, כמו גם הרכבים שהיו לפניו ועצרו ברמזור. "זה בקלות היה יכול להסתיים אחרת, אני מרגיש שקיבלתי את החיים שלי במתנה", הוא ממאן להירגע. מלדסי, כמו גם הרכבים הנוספים, מיהרו להתקשר למשטרה ותוך דקות ספורות הגיעו למקום כוחות משטרה מתוגברים, שהחלו בחקירת האירוע.

במשטרה אמרו כי: "בתום פעילות גדולה שבוצעה ע״י תחנות נצרת ונצרת עילית, הכוללות מחסומים, סריקות בסיוע מסוק ואיסוף ממצאים של חוקרי התחנה וחוקרי הזיהוי הפלילי, ערכה הערכת מצב בראשות מפקד תחנת נצרת נצ״מ שלום אביטן ולאור הממצאים נקבע כי  מדובר באירוע פלילי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות