fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין כמו הבית

עו"ד אהוד גולן מסכם עשור במשרדו במגדל העמק, כשבידיו רישיון נוטריון והסמכה לשמש כבורר מטעם לשכת עורכי הדין. "הבית הוא המקום הטוב ביותר לצמוח בו", הוא מסביר
עו"ד אהוד גולן (צילום עצמי)
עו"ד אהוד גולן (צילום עצמי)

עו"ד אהוד גולן, שנולד וגדל במגדל העמק חלם להיות עורך דין מילדות, הגשים את חלומו. בגיל 26 בלבד החליט לצלול למים העמוקים ולפתוח משרד עצמאי, והיום אחרי עבודה קשה ושירות לאנשי עמק יזרעאל ולכל הארץ, הוא מסכם עשור מוצלח למשרדו.

עו"ד אהוד גולן (צילום עצמי)
עו"ד אהוד גולן (צילום עצמי)

 הכול התחיל אחרי תואר ראשון והתמחות, אז החליט בשנת 2006, דווקא בעיצומה של מלחמת לבנון השנייה, לפתוח משרד עורכי דין בעפולה. "ישבתי במשרד קטן בקומה שלישית בלי מעלית. אז עוד לא הבנתי כמה כוח ועוצמה יש בלפתוח משרד דווקא בעיר הולדתי". לדבריו בעפולה הייתה שנה עסקית מוצלחת, "אבל הרגשתי שאפשר לגדול ולהתפתח גם במקום אחר, ועברתי לנצרת עילית, כי חיפשתי משרד שיהיה קרוב לקריית הממשלה ולבתי המשפט, ושם פתחתי משרד חדש. אבל עדיין היה משהו חסר". רק אחרי שהכיר את אשתו מירי, דרכה הצליח להבין שהבית זה המקום הטוב ביותר לצמוח בו, "חזרתי למגדל העמק ושם התחילה הנסיקה האמיתית, המשרד הפך למוכר ומשמעותי, ואני הרגשתי במקום הנכון ובזמן הנכון. מכאן, אני יכול לתת שירות לכולם, כשהבית במרכז".

מבחינת עו"ד גולן לא מספיק להקים עסק, אלא שהוא צריך להיות עם אידיאלים וספוג במשמעות. כשהוא אומר זאת הוא מתכוון בעיקר לצוות שאיתו, שנבחר בקפידה תוך עמידה על תכונות אנושיות, לצד המקצועיות, "במשרד יש רצון כנה ואמיתי לעזור ולסייע ללקוחות. זה לא להגיע למשרד ולספור את השעות עד סוף היום, אלא לעבוד ולעשות למען האחר, כמו שהיית עושה למענך. לדאוג לעשות ככל הניתן כדי שהלקוח יקבל את מבוקשו, וכך גם המשרד יתפתח. עובד שלא נכנס לקטגוריה הזו לא יתאים לאופי המשרד".

המשרד של גולן, מלבד עורכי הדין המועסקים במקום, הוא מעין עסק משפחתי. אביו, עו"ד אורי גולן, , מנכ"ל עיריית מגדל העמק בעבר ויו"ר העמותה למען הקשיש כיום, הצטרף למשרד לפני שבע שנים, ואימו לייה גולן, מנהלת חטיבת הביניים "יערת העמק" בדימוס עובדת בהנהלת החשבונות. "זה משהו טבעי מבחינתי שכולם שותפים בייעוד הזה. ההורים שלי השתלבו בצורה יוצאת דופן במשרד, והעבודה הופכת למוצלחת יותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות