fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 10 שנים: נסגר תיק החקירה נגד מנכ"ל הפועל נצרת עילית לשעבר

צביקה מנשקו הואשם בקבלת דבר במרמה ונחקר בלהב 433 וברשות המסים * ירדה לי אבן גדולה מהלב", הוא מודה * ואומר: "סבלתי במהלך השנים לא מעט הכפשות, אנשים דיברו למרות שלא ידעו בכלל מה היה"
צביקה מנשקו (צילום עצמי)
צביקה מנשקו (צילום עצמי)

מנכ"ל הפועל נצרת עילית לשעבר ושחקן העבר של המועדון, צביקה מנשקו, התבשר לאחרונה כי אחרי 10 שנים, החליטו במשטרת ישראל לסגור נגדו את תיק החקירה בו נבדקו חשדות לקבלת דבר במרמה ולא יוגש נגדו כתב אשום. "ירדה לי אבן גדולה מהלב", אמר מנשקו השבוע.

צביקה מנשקו (צילום עצמי)
צביקה מנשקו (צילום עצמי)

החקירה נפתחה בעקבות התפוצצות 'פרשת חוקי המשחק' ב- 2007, במסגרתה נעצרו אנשי כדורגל רבים מהאזור. מנשקו, ששימש כמנכ"ל בעונת העלייה מהליגה הלאומית, זומן לחקירה במשרדי יחידת להב 433 וכן ברשות המסים. "כבר לא הייתי בקבוצה, הסיפור התפוצץ שנתיים וחצי אחרי שעזבתי את הפועל נצרת עילית", הוא אומר.

-מנשקו, על מה נחקרת בזמנו

"דיברו אתי על מכירת משחקים והעלמות מס. אמרתי להם שאין לי מושג על מה הם מדברים ואלו לא דברים שאני מתעסק בהם או אי פעם התעסקתי בהם, אבל כשאתה מתמודד מול כאלו האשמות אתה בבעיה. הם מטיחים בך דברים ואתה צריך להתגונן, להוכיח שאין לך אחות".

-איך מעבירים 10 שנים בצל העננה הכבדה?

"זה לא סיפור פשוט, לא מאחל לאף אחד לעבור אותו, סבלתי במהלך השנים לא מעט הכפשות, אנשים דיברו למרות שלא ידעו בכלל מה היה, דיברו שטויות, היום אני יודע מי דיבר ומה דיבר במשטרה. אני חושב שהגיע הזמן שיסגרו את הסיפור הזה אחרי 10 שנים. הסיפור הזה פשוט הטריד אנשים שנקראו לחקירות שהתבססו על שטויות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות