fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחים/ קצינים לנשק

ליאור ממן ממגדל העמק סיימה החודש את קורס הקצינים והצטרפה לאחיה חן וליז, שאף הם סיימו את הקורס היוקרתי בבה"ד 1 עם דרגות על הכתפיים
האחים ממן
האחים ממן (צילום עצמי)

החל מהחודש יכולים שלושת האחים ממן, חן, ליז וליאור ממגדל העמק לקחת את המונח המוכר "אחים לנשק" צעד אחד קדימה ולשדרג אותו ל"קצינים לנשק" וזאת לאחר שהאחות הקטנה, חן, סיימה בשעה טובה את קורס הקצינים והצטרפה לשני אחיה שעשו את המסלול קודם לכן.

האחים ממן
האחים ממן (צילום עצמי)

האחים לבית ממן, ילדיהם של פלורנס ומקסים, גדלו במגדל העמק והתחנכו בבית הספר התיכון אורט רוגוזין. האח הגדול חן התגייס בשנת 2010 לחיל צנחנים שם עבר קורס צלפים, חבלה, צניחה, מ"כים וסיים את קורס הקצינים בדיוק במהלך מבצע צוק איתן ויצא עם חבריו לסייע בלחימה במהלך המבצע. את שירותו הצבאי סיים בדרגת סגן.

האחות השנייה ליז שירתה כקצינת ניהול של המכון לרפואה ימית בחיל הים כאשר יצאה

לקורס קצינים בסוף שנת 2016 במהלכו חוותה עם חבריה לקורס פיגוע מזעזע בארמון הנציב בירושלים כאשר מחבל הסיט את המשאית עליה נהג, נכנס בצוערים והרג ארבעה מתוכם.

כיום משרתת ליז כראש מדור כ"א במחלקת צוללות ותקבל בקרוב את דרגת הסרן.

עבור האחות השלישית והקטנה ליאור מסלול הקצונה היה טבעי לגמרי ולאחר ששירתה כמ"כית בבה"ד 6, החלה את ההכנה בבה"ד 1 ולאחר שסיימה את הקורס קיבלה את הדרגה המיוחלת סגן משנה, שהשלימה את המעגל המשפחתי.

"חונכנו בבית על אהבת המדינה. דודה שלי שירתה כקצינה שנים ארוכות ולאחר שאחי הפך אף הוא לקצין זה השפיע עליי ועל אחותי והלכנו בעקבותיו", מספרת ליז האחות האמצעית, על ההחלטה שקיבלו שלושת האחים לשרת כקצינים בצה"ל. "ההמלצה שלי מעומק הלב לבני העיר שלי, לשרת שירות משמעותי שיתרום גם לכם וגם למדינה. מי שעושה צבא, משתנה לטובה. בצבא רוכשים מיומנויות וכישורי חיים", היא אומרת.

ראש העיר אלי ברדה, סא"ל במיל' בעצמו אמר: "הגיוס לצה"ל והשירות המשמעותי הם חלק מהחינוך הערכי שמערכת החינוך מכוונת את בוגריה ואני גאה בשלושת האחים הקצינים ומאחל להם הצלחה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות