fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתיחת רגליים

צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה

שחקן עבר בכדורגל שלנו אמר לי שלדעתו הפלייאוף העליון השנה יהיה שיא השיאים של הכדורגל שלנו, בהנחה ששתי התל אביביות, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים יהיו בתוך המסגרת הזו. גם אני סבור כך, ואני חושב שכל משחק שם יהפוך, כמעט אוטומטית, למשחק עונה. אני מעריך שגם בני יהודה תהיה בבית העליון, דבר שיוסיף מתח ועניין לאור העובדה שהיא נוהגת באופן מסורתי לעשות חיים קשים לגדולות כמו מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, וכמובן מכבי חיפה.

השאלה הנשאלת כרגע היא, האם יש מצב שהאליפות תוכרע בהפרש שערים. נדמה לי שחייבים לחוקק חוק שבמקרה כזה ייערך משחק בין שתי הקבוצות המובילות משחק אחד, שיהיה משחק האליפות כמו בספרד. יבואו ויגידו שגם הפרש שערים קובע, ואני אומר שאסור שאליפות או ירידה ייקבעו על חודו של גול. אם באמת יש שוויון נקודות בין הקבוצות צריך לקיים משחק על כל הקופה, משחק אליפות כמו גם משחק ירידה.

הנושא של יחס שערים גורם, במחזורים האחרונים, לזילות של קבוצות שאיבדו עניין ולא איכפת להם אם מדובר בהפסד קטן או גדול. יש בהפרש שערים משהו שיכול להכריע מיקום בטבלה, אבל לא להוריד ליגה ולא להכריז על אלופה. עדיין לא מאוחר לקבוע מסמרות בעניין, ולקבל את הנושא כדבר קבוע בכדורגל שלנו, שבו נהיה כולנו ספורטאים עד סוף הדרך, ולא נקבע דברים על סמך דבר לא אמיתי, משהו שיכול להביא לפתיחת רגליים מכוונת מצד שחקן כזה או אחר, דבר שיגרום לוויכוחים, לשמועות ואולי אפילו למכירה של משחקים.

צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות