fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיא בכפר יונה: בית פרטי נמכר ב- 2.75 מיליון שקלים

במערב כפר יונה, ברחוב יפתח, נמכרו שני בתים דו-משפחתיים צמודים, 7 חדרים עם בריכת שחייה במחיר שיא 2.75 מיליון שקלים. ניצן פניני, זכיין רימקס 4U: "עד היום בכפר יונה עסקאות מהסוג הזה לא חצו את הסכום של 2.3 מיליון שקלים. זו הפעם ראשונה בה אנו רואים עסקאות שאפשר להשוות אותן גם לקדימה וגם לאבן יהודה
מיקום אטרקטיבי. הוילה בכפר יונה (צילום: יח"צ, שרון בלזר)

במערב כפר יונה, ברחוב יפתח, נמכרו שני בתים דו-משפחתיים צמודים במחיר שיא 2.75 מיליון שקלים כל אחד. הקוטג'ים על מגרש של 390 מ"ר כל אחד, 7 חדרים, בנויים על שטח של 220 מ"ר כל אחד. בחלקו האחורי של הבתים נמצא שדרות רבין, הנחשב לכביש ראשי. הבתים בנויים ברחוב חד-סטרי עם ריצוף הולנדי, ונבנו על ידי אותו קבלן לפני חמש שנים, מושקעים מאוד, בכל בית בריכת שחייה, ויחידת דיור נפרדת, מערכת מיזוג אוויר משוכללת ודק בחצרות.

מיקום אטרקטיבי. הוילה בכפר יונה (צילום: בלזר, יח"צ)
שמאי המשכנתה העריך ב-300 אלף שקלים פחות. הבית בכפר יונה (צילום: בלזר, יח"צ)

ניצן פניני, זכיין רימקס 4U: "עד היום בכפר יונה עסקאות מהסוג הזה לא חצו את הסכום של 2.3 מיליון שקלים. זו הפעם ראשונה בה אנו רואים עסקאות בכפר יונה שאפשר להשוות אותן גם לקדימה וגם לאבן יהודה, מבחינת רמת מחיר וסטנדרט בנייה. שמאי מטעם הבנק העריך את הבתים עבור משכנתה לפי 2.5 מיליון שקלים: 1.54  עברו שטח הבית (220 מ"ר) בתוספת הערך בריכת השחייה שעומד על 120 אלף שקלים.

לדעתי, השמאי טעה בכ- 300 אלף שקלים, כיוון שמחיר המגרש שהוא נקב בו לא נכון. אין מגרשים במחירים כאלה במערב כפר יונה ומחיר מגרש כזה הינו לפחות 1.1 מיליון שקלים, אם ניתן בכלל לאתר כזה. כך שהמחיר שבו נמכרו הבתים הוא בהחלט ראוי ונכון. ניתן לראות שכפר יונה מיישרת קו עם המחירים בסביבה והופכת לאפשרות שווה במושבי השרון.

את העסקאות ביצע אבי צבע ממשרד רימקס כפר יונה

חדרה
דירת 5 חדרים בפרויקט יוניקו, 120 מ"ר, קומה ראשונה, עם מעלית וחנייה, נמכרה ב-1.165 מיליון שקלים.

דירת 3 חדרים ברחוב דגניה, 70 מ"ר, קומה ראשונה, ללא מעלית עם חנייה, נמכרה ב-710 אלף שקלים.

דירת 3 חדרים ברחוב הציפורן, 80 מ"ר, קומה ראשונה, ללא מעלית וללא חנייה, נמכר ב-1.12 מיליון שקלים

העסקאות בוצעו על ידי אבי קורש, זכיין רימקס מקצוענים.

פרדס חנה

ברחוב שדרות הציונות נמכרה דירת 4 חדרים קומה שנייה מתוך חמש עם מעלית, חנייה בטאבו ומרפסת שמש, ב-680 אלף שקלים. העסקה בוצעה על ידי  אלון אשר, זכיין רימקס People

חיפה

דירת 2.5 חדרים, ברחוב הס, שכונת הדר, 75 מ"ר, קומה 3, שמורה, נמכרה ב-420 אלף שקלים.

דירת 4 חדרים, ברחוב חנה, שכונת כרמליה, 100 מ"ר, קומה ראשונה, חנייה, מחסן בטאבו, נמכרה ב-1.040 מיליון שקלים.

דירת 4 חדרים, ברחוב שדרות אבא חושי, שכונת סביוני דניה, 120 מ"ר, קרקע, יחידת הורים, נוף למפרץ, נמכרה ב-2.060 מיליון שקלים.

העסקאות בוצעו על ידי רימקס סיטי

נהריה

דירת 4 חדרים, ברחוב ארלוזורוב בעמידר, 130 מ"ר עם נוף לים ומסודרת נמכרה ב-1.130 מיליון שקלים, לתושב נהריה. העסקה בוצעה על ידי מיכל ממשרד התיווך מתווכים כמו משפחה

ברחוב וייסבורג בנהריה, דירת גן 4 חדרים, 90 מ"ר נמכרה ב~- 640 אלף שקלים קומת קרקע. העסקה בוצעה על ידי אלעד בן אור מרימקס חלוצים.

מעלות

ברחוב דולב במעלות, בשכונת גבעת הזיתים, בית דו משפחתי, חמישה חדרים, 117 מ"ר, נמכר ב-770 אלף שקלים על ידי שלי אהובה מרימקס חלוצים.

עכו

ברחוב בן עמי בעכו, 4 חדרים, 100 מ"ר, נמכרה ב- 470 אלף שקלים, על ידי מאור אלחרר מרימקס חלוצים

כפר ורדים

בכפר ורדים ברחוב מירון, בית פרטי, חמישה חדרים, 157 מ"ר , נמכר ב-1.8 מיליון שקלים על ידי מיכל סער מרימקס חלוצים.

מצפה הילה

במצפה הילה נמכר בית פרטי, 120 מ"ר, 4 חדרים, ב-1.250 שקלים. העסקה בוצעה על ידי אהובה שלי ואנה מירקין מרימקס חלוצים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות