fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאגיד המים עין כרמים הצטרף לפעילויות ההסברה במערכת החינוך בכרמיאל

תאגיד המים עין כרמים מקדם פעילויות לחיסכון ושמירה על הסביבה במערכת החינוך בעיר. ט"ו בשבט הגיע חג לאילנות ובמערכת החינוך בכרמיאל חגגו בשבוע שעבר עם פעילויות בסימן שבוע ירוק. במהלך השבוע, תאגיד המים והביוב עין כרמים הצטרף לפעילויות ההסברה ולמאמץ הלאומי לחיסכון במים והעניק לילדי כרמיאל ידע בנושא החשיבות שבשמירה על המים.

במסגרת הפעילות שהפעיל התאגיד בבתי הספר, צפו תלמידים מבתי ספר היסודיים הפעילים ומוגדרים  בית ספר ירוק מתמיד הצגה מה עם המים מבית היוצר של תאטרון סביבתרון. בנוסף להצגה, הפעיל התאגיד ניידת מים  הממחישה את מערכת זרימת המים בברזים וכיצד ניתן לחסוך במים בפעולות יומיומיות. הילדים אשר השתתפו בהדגמות גם נהנו מפעילות חווייתית וגם העשירו את הידע ולמדו כיצד באמצעות הגברת המודעות ניתן לצמצם את צריכת המים , בכך להיות שותפים לשינוי בנושא מצב המים בישראל וחיסכון רב בעלויות לכל בית.

מנכ"לית תאגיד עין כרמים, בת שבע אבוחצירה: "אני גאה להיות חלק מהפעילות ההסברתית-קהילתית כה חשובה, פעילות ערכית המלמדת את ילדינו צריכה נכונה מהי וכיצד ניתן לעשות שימוש מושכל במים על מנת לשמור על המשאב הטבעי החשוב בעולם. הילדים הסקרנים ,העשירו את הידע באמצעותנו באופן חוויתי, ניכר כי המסרים עברו בהצלחה והשיגו את המטרה כי בעתיד יסייעו לכולנו בשמירה על איכות הסביבה.

אין ספק כי מבחינתנו זהו אתגר גדול עם המון פוטנציאל ואנו בתאגיד עין כרמים כבר שוקדים על תכניות המשך לבתי הספר, עידוד חיסכון במים, שמירה על איכות הסביבה ופיתוח טכנולוגיות חדשניות בבתי הספר העל יסודיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות