fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: נעצר חשוד שביצע עבירות מין בנשים

במחלק עבירות מין בתחנת נתניה נפתחה חקירה שנוהלה בידי רס"מ טינה מגן ורס"ר לי טולדנו בחשד לביצוע עבירות מין בנשים בידי חשוד תושב נתניה בן 47.
על פי החשד במספר רב של הזדמנויות נהג החשוד להסתובב במקומות שונים באזור השרון ולאתר נשים הלובשות חצאיות או שמלות, לעקוב אחריהן, להתקרב אליהן, להתכופף ליד רגליהן ובעודו עושה כן הושיט החשוד את ידו בין רגליהן, ומבלי שישימו לב, כאשר בידו מכשיר טלפון נייד וזאת על מנת לצלם אבריהן המוצנעים.

על פי החשד החשד צולמו מאות סרטוני וידאו ותמונות המתעדים קטינות ונשים במצבים אינטימיים במצבים אינטימיים שונים, בין היתר בתאי הלבשה בעודן מחליפות בגדים, מתחת לשמלתן או מלבושיהן, בעודן נמצאות בחנויות שונות או עולות במדרגות נעות.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ועם סיומה של החקירה יובא היום בפני בימ"ש השלום פ"ת להגשת כתב אישום ובקשת מעצר עד תם ההליכים.

מת"ח נתניה, נצ"מ דורון תורג'מן: מדובר באירוע קשה של חשד לפגיעה בפרטיות ומעשה מגונה ללא בחילה באמצעי ובדרך השגתו אשר נחקר במלוא חומרתו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות