fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד תושב חדרה על ניסיון לרצח

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אמיל אבשייב בן 35 תושב חדרה בגין  ניסיון לרצח, חבלה בכוונה מחמירה, עבירות נשק והפרת הוראה חוקית. מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד ענאן ע'אנם  עולה כי על רקע חשדו של הנאשם  כי מי שעומד מאחורי רצח  אחיו – אלי אבשייב ז"ל, אשר נרצח בחודש יוני השנה  הינו המתלונן תושב אור עקיבא והחליט להמיתו.

בתאריך 11 לנובמבר 2015, לאחר שנודע לנאשם כי המתלונן עתיד להשתתף באזכרה שתערך בבית קרוב משפחתו בחדרה, החליט הנאשם לארוב למתלונן ולירות בו. בהמשך בשעות הערב, הגיע הנאשם לקרבת הבית, כשהוא רוכב על אופניים חשמליות, פניו מוסתרות, והוא נושא על גופו אקדח. סמוך לשעה 20:45 יצא המתלונן מהבית, יחד עם קרוב משפחתו  והשניים נעמדו על המדרכה בסמוך לבית. מיד כשהבחין בהם הנאשם, התקרב לעברם, כשהוא רוכב על האופניים ובהגיעו למרחק של  מטר מהמתלונן, ירה הנאשם  מטווח קצר, לפחות שני כדורים לעבר פלג גופו העליון של המתלונן. וירה  כדור נוסף לעבר בטנו של קרוב משפחתו  של המתלונן .

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות