fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוסל המחבל שביצע את הפיגוע בדיזנגוף

היום, בתום מבצע רחב היקף ומאמצים מודיעיניים וחקירתיים, חוסל המחבל נשאד מלחם, אשר גדע את חייהם של אלון בקל, שמעון רוימי ואמין שעבאן בפאב הסמטא בתל אביב. מלחם חוסל על ידי לוחמי ימ״מ מיומנים בעת שניסה להימלט ולירות לעברם.

מפכ"ל המשטרה הודה ללוחמים בשטח על העבודה הנחושה, האמיצה והמקצועית ובירך את מפקד הימ"מ שנכנס לאחרונה לתפקידו על תוצאתה המבורכת. כמו כן הודה המפכ״ל לכלל השוטרים בכל מעגלי העשיה והסיוע שהשתתפו במבצע הנרחב במהלך השבוע באזורים שונים בארץ.

המפכ"ל הביע שוב תנחומיו למשפחות השכולות ואיחולי החלמה לפצועים.

המפכל התייחס לכך שהמשימה טרם הושלמה והמשטרה והשב״כ ימשיכו, בנחישות ובשיטתיות, לחשיפת כל המעורבים ומיצוי הדין עימם. על כל מי שמעורב בפעילות טרור באופן זה או אחר לדעת שיש בידינו את האמצעים, הנחישות ואורך הרוח וידינו תגיע בסופו של דבר לכל אחד ואחד מהמעורבים בטרור.

המפכ״ל ציין את השותפות של תושבי המדינה במבצע, בכך שגילו כושר עמידות, אחריות, סולידאריות וערבות הדדית, קשב וערנות ושיתפו פעולה עם המשטרה ועם כוחות הבטחון לאורך כל ימי המבצע.

החקירה ממשיכה להתנהל תחת צו איסור פרסום כל עוד צרכיה יידרשו זאת ונבקש להקפיד על כך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות