fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: עקבו אחרי חיילים וגנבו את נשקם מביתם

חשד: חוליית גנבים עקבה אחרי חיילים וגנבה את נשקם האישי מבתיהם.

בימ"ר מחוז חוף בפיקודו של נצ"מ בני אבלייה התקיימה חקירה סמוייה בחודש וחצי האחרון של חשד למעשי גניבת נשק מחיילים. בסה"כ נודע לחוקרי ימ"ר חוף על ארבעה מקרים כאשר המכנה המשותף להם גניבת כלי נשק מבתי חיילים באזור זכרון יעקב ובינימינה.

מפקד הימ"ר נצ"מ בני אבלייה, הפעיל מערך גדול במיוחד של חוליות מעקב ואמצעים טכניים מרובים וכך הצליחו חוקרי ימ"ר מחוז חוף לחשוף את שיטת הפעולה. החשודים, כנופיית פורצים מהכפר קרע היו ממתינים סמוך לתחנת הרכבת בבינימינה ומאתרים חיילים הנושאים נשק, משם היו עוקבים אחריהם עד לביתם. בהמשך היו מבצעים על פי החשד פריצות לבתי החיילים וגנבים את הנשק.

יחידות מבצעיות של ימ"ר חוף באזור הגניבות במהלך חמשת השבועות האחרונים והאתמול בשעות הערב הצליחו ללכוד בשעת ביצוע העבירה שני חשודים תושבי הכפר קרע בשנות העשרים ובידם השלל. החשודים נלקחו לחקירה במשרדי תשאול ימ"ר מחוז חוף והבוקר יובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש חיפה. החקירה בתחילתה וצפויים מעצרים נוספים של חשודים הקשורים לכנופייה.

ממשטאץ מחוז חוף נמסר כי הוארך מעצרו של אחד החשודים בפרשיית כלי הנשק בחמישה ימים. החשוד השני מאושפז בבית חולים והדיון יהיה בהעדרו אעדכן בהמשך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות