fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

17 אחוז מהתחלות הבנייה בקרית אתא הן של דירות בנות 6 חדרים

קרית אתא במקום ה-13 בדירוג ארצי בבניית דירות שישה חדרים עם 61 יח"
פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב ממעוף הציפור (צילום: ויו פוינט)
פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב ממעוף הציפור (צילום: ויו פוינט)

קרית אתא ממוקמת במקום ה-13 בדירוג היישובים בהם הוקמו הכי הרבה דירות גדולות בנות 6 חדרים ומעלה. כך עולה מניתוח נתוני הלמ"ס שנערך על ידי מחלקת האסטרטגיה של אלדר שיווק נדל"ן. על פי הנתונים, בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הוחל בבניית 354 דירות בקרית אתא מתוכן 61 דירות בנות 6 חדרים ומעלה. כלומר 17 אחוז מהדירות המוקמות בעיר הן דירות גדולות.

גבעת אלונים של שרביב ממעוף הציפור (הדמיה: ויו פוינט)
גבעת אלונים של שרביב ממעוף הציפור (הדמיה: ויו פוינט)

המחקר ניתח את התחלות הבנייה ביישובים יהודיים בלבד וללא מושבים ויישובים כפריים. מהנתונים עולה כי בין ינואר-ספטמבר 2015 הוחל בבניית 3,200 דירות בנות 6 חדרים ומעלה בישראל. לדברי שרה אילין, מנהלת השיווק בחברת שרביב המקימה את פרויקט גבעת האלונים בעיר "בקרית אתא יש בשנים האחרונות ביקושים מאוד גבוהים לדירות גדולות. מדובר לרוב בדירות פרימיום המבוקשות בעיקר על ידי משפרי הדיור. החל ממשפחות שהילדים עדיין בבית ועד משפחות "בוגרות" שהילדים עזבו את הבית אך הם מעוניינים בדירה מרווחת. בחלק גדול מהמקרים אותם רוכשים מבקשים לבטל את אחד החדרים כדי ליצור סלון או חדר שינה גדולים ומפנקים במיוחד. בנוסף, אנו רואים שלצד דירות גדולות יש  גידול בביקושים גם לצמודי קרקע מרווחים".

עוד עולה מהמחקר כי פתח תקווה, ממוקמת במקום הראשון עם התחלות בנייה של 314 דירות בנות 6 חדרים. בחיפה הוחל בבניית 38 דירות בלבד בנות 6 חדרים ומעלה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות