fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תרומה באהבה

משפחת דבאח המורחבת בארוחת הערב החגיגית (צילום : עומר קאסם)

 

אחמד דבאח, ראש מועצת דיר אלאסד, ח"כ לשעבר ומנכ"ל רשת המזון סאלח דבאח ובניו תרם 100 אלף שקלים למחלקת כירורגית לב בניהולו של פרופ' גיל בולוטין בבית החולים רמב"ם. דבאח החליט להעביר תרומה זו כאות הערכה לטיפול המסור של המחלקה באחיו קאסם דבאח שעבר ניתוח לפני כחודש, ולזכר מוחמד דבאח, אחיו של אחמד, שנפטר לפני חודש וחצי.

התרומה נמסרה בארוחת ערב חגיגית שנערכה ביום שני השבוע במסעדת "אנגוס" חיפה. בארוחה התארחו כ~40 רופאים ואנשי צוות ממחלקה כירורגית לב, מנהלי בית החולים רמב"ם ומשפחת דבאח המורחבת בראשות ש'יח סאלח דבאח, והאחים מחמוד דבאח, קאסם דבאח, באסם דבאח ויחיא דבאח.

את הערב הנחה אבנר מכטינגר, כששיא הערב היה כשאחמד דבאח מסר את התרומה לפרופ' גיל בולוטין והודה מקרב לב על המסירות והטיפול במשפחתו.

פרופ' בולוטין הבטיח שהתרומה תועבר לרכישת מכשור חדשני שיהיה לעזר להמשך טיפול מסור במטופלים.

דבאח: "לפני חודש וחצי  אח שלי מוחמד נפטר בגיל 56 וחודש לפני זה אח אחר עבר ניתוח קשה ברמב"ם ורצינו לקיים אירוע אחרי הניתוח שהצליח אך הוא נדחה וכחודש וחצי אחרי פטירת מוחמד החלטנו לקיים את האירוע בכל זאת כדי להודות לצוות רמב"ם על עבודתם המסורה ולזכרו של מוחמד החלטתי להעניק למחלקה את התרומה".

משפחת דבאח המורחבת בארוחת הערב החגיגית (צילום : עומר קאסם)
משפחת דבאח המורחבת בארוחת הערב החגיגית (צילום : עומר קאסם)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות