fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעלומה: מי צילם סרטון מביך על המאמן אייל לחמן?

הסרטון בו נראה מאמן הפועל עפולה לשעבר מחרף ומגדף את שחקניו הופץ בפייסבוק וגרר תגובות קשות. השחקנים מיהרו לפרסם פוסט בפייסבוק: "הנאמר הוא בלהט הרגע והיחסים בין המאמן לשחקנים היו ללא דופי ובקרב השחקנים קיימת הערכה רבה לאייל
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)

סרטון מביך של מאמן הפועל עפולה, אייל לחמן, הופץ השבוע בווטסאפ. בסרטון נראה לחמן, במהלך משחק אימון ככל הנראה, מקלל, מחרף ומגדף את שחקניו, על טעויות מקצועיות שביצעו במהלך האימון. "זה היה מביך לראות את זה", אומר שחקן בעפולה. כצפוי, הסרטון גרר תגובות קשות.

מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)

יחד עם זאת היו שתהו למי היה עניין לפרסם את הסרטון, כשהמאמן כבר עזב את הקבוצה לפני חודש. "למישהו היה עניין וזה לא שחקן, כי ממתי שחקנים עולים למשחק אימון עם פלאפונים? זה מישהו שחיכה המון זמן בפינה לאייל", אומר גורם בעמק.

פרסום הסרטון הביא חלק נכבד משחקני הפועל עפולה לפרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלהם, בו כתבו בין היתר כי "חשוב לציין שהנאמר הוא בלהט הרגע והיחסים בין המאמן לשחקנים היו ללא דופי ובקרב השחקנים קיימת הערכה רבה לאייל. אייל כבר לא מאמן במועדון ואין לנו שום אינטרס בעניין, אבל חשוב לשחקנים להעיד על אופיו ודמותו ולהבהיר שמדובר באדם נדהים ומאמן בכל רמ"ח אבריו ואנחנו מודים לו על הזכות שהייתה לנו לשחק תחתיו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות