fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבים הפגינו באירוע מכירות של פרויקט אכזיב

צילום: תום פישר
צילום: תום פישר
כ-40 תושבים ופעילים במאבק נגד הבנייה בחוף אכזיב התייצבו בשישי האחרון להפגין מול אירוע חגיגי ומיוחד שארגנו היזמים במשרד המכירות של הפרויקט. המפגינים פנו למתעניינים בדירות שהגיעו לאירוע וקראו להם לבדוק את כדאיות העסקה. הם מתריעים, כי מלבד הפגיעה בסביבה החופית, ישנן בעיות נוספות כמו הקרבה למפעלי התעשייה, זיהום האסבסט והיעדר פתרון תחבורתי.
 
במקום נרשם עימות קטן כאשר חלק מהמפגינים התקרבו למשרד המכירות, ואלא בתגובה הגבירו את הווליום ברמקולים כדי למנוע מהנוכחים לשמוע את קול המפגינים. כמו כן, במשרד המכירות הוציאו פלייר שמשמיץ את פעילות הירוקים וחילקו אותו לבאים.
הפגנה נד הבנייה באכזיב צילום: לורן טרבלסי
הפגנה נד הבנייה באכזיב צילום: לורן טרבלסי
צילום: תום פישר
צילום: תום פישר
 
במטה המאבק עוסקים זה זמן רב בחשיפה של כל ההיבטים הסביבתיים והתכנוניים שבתכנית הבנייה בחוף. לצורך כך הם פתחו אתר אינטרנט (achziv.org) בו יש מידע רב לרוכשי הדירות ומסמכים רבים אותם אספו באמצעות בקשות חופש מידע.
 
בחמישי הקרוב, 13.7, צפוי להתקיים בבית המשפט המחוזי בחיפה הדיון העיקרי בעתירה שהגישה עמותת ״אדם טבע ודין״, שטוענת כי הבנייה אושרה שלא כדין ואינה תואמת את נספח הבינוי שאושר.
 
ממטה המאבק נמסר: ״הכמות הדלה של המתעניינים שהגיעו לאירוע המכירות מצביעה על חוסר הלגיטימציה של הפרויקט, שמיועד לעשירים ופוגע באחד בחופים היפים בישראל, חוף ששייך לציבור״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות