fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תדהמה בקרית מוצקין: הזר ג'רמי אינגרם נפצע קשה בתאונת דרכים

רק לפני שבועיים חתם הזר האמריקאי ג'רמי אינגרם במכבי קרית מוצקין. ביום שני הגיעה בשורה מרה, אינגרם נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בארצות הברית ולא יגיע לישראל  
מכבי מוצקין (צילום: נחום סגל)
מכבי מוצקין (צילום: נחום סגל)

הלם במכבי קרית מוצקין. השחקן הזר של הקבוצה ג'רמי אינגרם, נפצע קשה בתאונת דרכים בארצות הברית. את הבשורה קיבלו ראשי האגודה ביום שני בשעות הצהריים, באמצעות סוכנו הישראלי, אביעד גרוניך. אינגרם נפצע כאשר נהג ברכבו, כשאשתו ותינוקם בן השלושה חודשים היו איתו ברכב. הוא נפצע באורח קשה בצווארו, אשתו נפצעה באורח קל ותינוקם יצא מהתאונה ללא פגע.

 

צילום: דורון גולן

עוד נודע כי ברשת החברתית נרתמו חבריו לאסוף עבורו תרומות לסיוע מהיר. גם אגודת מכבי מוצקין נרתמה לגיוס התרומות ויו"ר הקבוצה משה גרוסמן דאג להעביר סכום כסף לטובת שיקומו של אינגרם.

מאגודת 'מכבי טופ סקיי ליין' קרית מוצקין נמסרה תגובה על המקרה הטראגי: "אנו המומים וכואבים את אשר אירע לג'רמי. חיכינו לבואו לישראל. ברגע קשה זה אנו מחבקים את המשפחה וכולנו תקווה שיחלים במהרה וייצא מזה בשלום".

בשבוע שעבר דיווחנו על הצטרפותו של אינגרם לקבוצה. המאמן יוסי שוורץ, יו"ר ההנהלה משה גרוסמן ודובר הקבוצה קובי פינטו היו בטוחים כי עלה בידם להחתים שחקן מצוין, הם קיוו שהוא יוביל את הקבוצה. אינגרם, גארד, (25, 1.90), שיחק לפני שנתיים בליגה השנייה בטורקיה, הוא בוגר מכללת צפון קרוליינה. מהמכללות עבר לטורקיה, שם שיחק בליגה השנייה. בעונה הקודמת הוא כמעט לא שיחק והעדיף להיות לצד אשתו לקראת לידת בנם.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות