fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שקיפות בזק: כראשת מועצה אחשוף את יומן העבודה שלי לציבור

ענבר בזק, המתמודדת לראשות מועצת משגב: כראשת מועצה אחשוף את יומן העבודה שלי לציבור
ענבר בזק בכנס בריאות בגליל - צילום יחצ
ענבר בזק בכנס בריאות בגליל - צילום יחצ

 

המועמדת לראשות מועצת משגב ענבר בזק,  הצטרפה לאמנה של "ערים שקופות" בו מתחייבים מתמודדים לרשויות ,שבמידה ויזכו בבחירות ברשות המקומית, יהיו מוכנים לחשוף את יומן העבודה שלהם לציבור מיד לאחר בחירתם. בנוסף, התחייבה בזק לחשוף את רשימת התורמים לקמפיין שלה כבר היום.

ענבר בזק בכנס בריאות בגליל - צילום יחצ
ענבר בזק בכנס בריאות בגליל – צילום יחצ

"שיתוף ציבור ושקיפות ציבורית מהווים נדבך מרכזי בהתחדשות הניהולית הצפויה במשגב עם בחירתי לראשת המועצה. כחלק משיטות הניהול החדשות אנהל יומן שקוף. לתושבי משגב יש זכות מלאה לדעת מה סדר היום של נבחרי הציבור שלהם ולוודא שהם דואגים לאינטרסים של תושבי המועצה בכל רגע נתון".

הפרויקט הינו פרויקט ארצי וחלק מפרויקט “100 ימים של שקיפות” המובל על ידי הפעילים החברתיים תומר אביטל ועידן בנימין, וקורא למועמדים לרשויות המקומיות לחשוף באופן אקטיבי את יומני העבודה שלהם במידה ויבחרו לראשות.

מטרת המיזם להגדיל את השקיפות בשלטון המקומי ולאפשר לתושבים לדעת בכל זמן נתון, עם מי נפגש ראש המועצה שלהם, עבור מה הוא מקצה את זמנו ומרצו, והאם הוא פוגש אנשים בעלי אינטרס אישי או ציבורי. יוזמי האמנה, סבורים כי הצגת היומן לציבור צפויה לצמצמם משמעותית את מדד השחיתות בשלטון המקומי.

בזק בת 44 מהישוב יובלים מתמודדת על ראשות המועצה האזורית משגב, מול דני עברי, סגנו של  ראש מועצת משגב רון שני מזה 11 שנים. בזק הנה יזמית חברתית ובעלת ניסיון עשיר בתחום הציבורי והחברתי, מייסדת תנועת "עצמאים עושים שינוי", המקדמת חקיקה בכנסת למען ציבור העצמאים. בנוסף מחזיקה בזק במשרד לפיתוח אסטרטגי ועסקי ועוסקת בתחום הפיתוח הכלכלי מזה שני עשורים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות