fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלמה בוחבוט כפי שלא הכרתם

עיריית מעלות~תרשיחא חיפשה להפיק סרטון תדמית מקורי. בעזרת "שרוטונים", הם יצרו סרטון נועז ושובב המציג את חוויית המגורים בעיר
מתוך סרטון התדמית למעלות תרשיחא של "שרוטונים" (צילום מסך)

בעיריית מעלות-תרשיחא רצו להוציא סרטון תדמית לעיר בו הם רצו להעביר בצורה הכי טובה את חוויית המגורים בה ואת כל מה שיש לעיר להציע. סרטי התדמית הרגילים המציגים אתרים שונים מהעיר בתמונות מתחלפות, כבר לא התאימו להם והם חיפשו דרך שונה, מעניינת ומקורית להציג את מעלות-תרשיחא ולהגיע לקהל.

ראש הלשכה של ראש העירייה שלמה בוחבוט, וסמנכ"ל הפרויקטים והאסטרטגיה רועי אלרום, מספר: "חיפשנו רעיון לסרט תדמית לעיר. חשבנו שהסרטונים בסגנון הקלאסי שמראים את העיר מכל מיני זוויות לא מושכים מספיק תשומת לב לקהל שכיום רוצה דברים משמחים, מרגשים ומצחיקים. בנוסף על כך, כל הסרטים של העיריות והמועצות נראים דומה ורצינו להתבדל ולעשות משהו מיוחד ויוצא דופן. אז חשבנו על זה והחלטנו שאין מניעה שנעשה פרסום קצת יותר נועז ושובב, תחת בקרה כמובן, כי אנחנו עדיין גוף ממלכתי. אז פנינו ל'שרוטונים' שיצרו איתנו ועבורנו את הסרטון.

"ראש העירייה שלמה בוחבוט תמיד מדרבן אותנו לעשות דברים ולהיות יצירתיים ויש לו הרבה אומץ לעשות דברים שהם שונים. הוא זרם בשמחה עם הדמות שיצרו לו ועם המבטא שהדביקו לה והוא גם מאוד נהנה מהסרטון".

ביום רביעי שעבר העירייה החלה להפיץ את הסרטון רק דרך הווטסאפ, מחבר לחבר. רק דרך אפליקציה זו, הסרטון לכל הארץ ואחרי כמה שעות הוא עלה לפייסבוק של העירייה, לפייסבוק ולאינסטגרם של בוחבוט וליו טיוב של העירייה. אלרום: "תוך פחות מיממה עמדנו על 20 אלף צפיות, רק מההפצה הוויראלית של הסרטון, כמעט ללא קידום. ואנחנו מניחים שהוא יחצה את רף החצי מיליון צפיות".

מתוך סרטון התדמית למעלות תרשיחא של "שרוטונים" (צילום מסך)
מתוך סרטון התדמית למעלות תרשיחא של "שרוטונים" (צילום מסך)

לסרטון המושקע התקבלו מלא תגובות חיוביות ומצחיקות בטירוף גם מאנשים מהעיר וגם מחוצה לה. לעירייה אף הגיעו פניות מגופים אחרים ומרשויות אחרות ששאלו כיצד הם עשו את זה.

אלרום מסכם: "לא ציפו מרשות מקומית לשינוי כזה ולפתיחות כזאת, אבל אנחנו אוהבים לעשות דברים שונים, תחת מגבלות התקציב כמובן. בפברואר נשיק סרט הדמיות בתלת מימד, מושקע וברמה גבוהה, של פרויקט אגם מונפורט של ערי תכנון. את הסרט יוצרת חברת טוטם מדיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות