fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש זרות חתמו בעירוני קרית אתא

קבלנית - קפטנית נבחרת ליטא, ששיחקה בעונה שעברה בברצלונה, קבלנית נוספת מהליגה הרוסית הראשונה ושחקנית אמצע מאוקראינה. בכך השלימה עירוני קרית אתא את הסגל לעונה הקרובה. הקבוצה החלה להתאמן לפני כשבועיים, הליגה תחל בתאריך 20.10

כדורעף נשים

קבוצת הנשים בכדורעף של עירוני קרית אתא השלימה לאחרונה את סגל הקבוצה לעונה הקרובה, לאחר שצרפה שלוש שחקניות זרות. מדובר בשחקניות ממדינות חבר העמים: קבלנית מליטא, שמשמשת בתפקיד קפטנית נבחרת ליטא, ושיחקה בעונה שעברה בברצלונה, קבלנית נוספת ששיחקה בליגה הרוסית הראשונה, ושחקנית אמצע, אוקראינית,  ששיחקה בעונה שעברה בליגת העל באוקראינה.

הנהלת הקבוצה הגיעה לסיכום עם השחקניות וגם חתמה על החוזים באמצעות סוכן השחקניות, אבל בקבוצה ממתינים לשחרור שלהן מקבוצותיהן. זהו הליך פורמלי, שאמור להסתדר ללא בעיות. עם זאת עד שהשחקניות לא תהיינה רשומות באיגוד הכדורעף בארץ הנהלת הקבוצה והמאמן וובה טודורוב לא מעוניינים לפרסם את שמותיהן.

 

מתגבשות. מעופפות עירוני קרית אתא (צילום: עצמי)
מתגבשות. מעופפות עירוני קרית אתא (צילום: עצמי)

אחרי הסגירה עם שלוש הזרות למעשה אתא השלימה את סגל הקבוצה לעונה הקרובה. פרט לשלוש תשחק גם המתאזרחת נטשה קרוק (מצליבה), ואת הסגל משלימות: אדוה זינובר שוהם (ליברו), שני פחם (מוסרת), דשה פחם (שחקנית אמצע), נסטיה קוגן (קבלנית), עדן סונגו (ליברו), ליאור קרני (מוסרת( ויעלי לחוביץ' (שחקנית אמצע/מצליבה). בנוסף אמורות להצטרף לסגל שתי שחקניות צעירות מהמועדון, מתוך שש שמתאמנות עם הקבוצה. את הקבוצה יאמן וובה טודורוב, שזו עונתו הראשונה כמאמן ראשי. עם זאת טודורוב הוא בעל ותק של 15 שנות אימון בנבחרות הצעירות של ישראל וגם כעוזר מאמן בכמה קבוצות, כולל מכבי חיפה.

הקבוצה החלה להתאמן לפני כשבועיים וקצב העבודה אינטנסיבי במיוחד וכולל 3-4 אימונים שבועיים בחדר כושר, ועוד חמישה אימוני כדורעף. ליגת העל תצא לדרך בתאריך 20.10 והגרלת המשחקים תתקיים ביום ראשון הקרוב. נכון לכתיבת שורות אלה יש רק שבע קבוצות, בגלל פירוקה של נס ציונה. חמש קבוצות לפחות יתמודדו על שני התארים, פרט לשלוש הגדולות: האלופה – הפועל כפר סבא, מחזיקת הגביע – מכבי חיפה ועירוני קרית אתא, גם מנשה/חדרה ורעננה יאבקו בצמרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות