fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע של הכרעות

בזמן שאצלנו עונת המלפפונים נמצאת בעיצומה, עונה יבשה ושחונה יש להדגיש, באירופה ובאמריקה היו חגיגות ספורט בלתי נשכחות, והמנות העיקריות עוד לפנינו
השער היפה בגמר אי פעם. גארת' בייל צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין
השער היפה בגמר אי פעם. גארת' בייל צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין

קוראי 'הד הקריות' שמבקשים לדעת מה קורה בקבוצות הקריתיות בתקופה זו יכולים להירגע. לא קורה כלום בכל ענפי הספורט. כולם נחים ומחכים למוצא פיהם של ראשי הערים בקשר לתקציבים.

ובינתיים, למעשה כמו תמיד, אנחנו מביטים אל מעבר לים ונהנים מכל רגע. מועדון ריאל מדריד נתן גושפנקא לגדולתו. קבוצות הכדורסל והכדורגל של המועדון זכו תוך שבוע באליפות אירופה. הכדורסל עם שליטה מוחלטת בפיינל פור וזכייה עשירית בתואר, יותר מכל מועדון אחר, והכדורגל עם ניצחון 1:3 במשחק גמר הזוי מול ליברפול. זכייה שלישית ברציפות באירופה – הישג מטורף, וזכייה 13 בתואר, הרבה יותר מכל הקבוצות ביבשת. רק לשם השוואה, במקום השני נמצאת מילאן עם 7 זכיות.

גמר הכדורגל ריתק מאות מיליוני אוהדי כדורגל בכל העולם, בטח באירופה. הפציעה של הכוכב המצרי של ליברפול מוחמד סאלח, טרפה את כל התחזיות. קפטן ריאל סרחיו ראמוס הפך בשנייה אחת לאיש השנוא ביותר בקרב 100 מיליון מצרים. הערבים נוהגים לומר הכל מן אללה, במקרה הזה אללה לא מעורב, הכל בא מן ראמוס.

לעולם לא נדע איך המשחק היה מסתיים אם סאלח היה משחק 90 דקות. אני חושב שגם אם הוא היה מסיים את המשחק הוא לא היה מצליח לכפר על הטעויות … (לא הצלחתי למצוא מילה מתאימה) של שוער ליברפול לוריס קאריוס.

איש המשחק גארת' בייל גנב לרונאלדו את ההצגה עם השער הכי יפה בתולדות משחקי גמר ליגת האלופות, אבל זה לא שינה כלום. רונאלדו, עם זכייה חמישית בתואר אלוף אירופה (כמו מועדון בארסה בכל תולדות קיומו) קיבע את מעמדו כשחקן הטוב בעולם במילניום הזה, כפי שמועדון ריאל מדריד הוא המועדון הטוב בעולם בכל הזמנים, בדגש גדול על חמש השנים האחרונות.

 

השער היפה בגמר אי פעם. גארת' בייל צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין
השער היפה בגמר אי פעם. גארת' בייל צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין

ומה היה לנו באמריקה? שתי סדרות הגמר של המזרח והמערב לא הביאו איתן בשורות. גולדן סטייט וקליבלנד שוב בגמר ה-NBA, בפעם הרביעית ברציפות, אבל הפעם שתיהן עבדו קשה מאוד עד שזכו להניף את הגביע האזורי.

לברון ג'יימס, אחד השחקנים השנואים בישראל, עשה את מה שמייקל ג'ורדן הגדול לא עשה בזמנו. הוא הוביל לבדו, על הכתפיים הרחבות והגדולות שלו, ואת זה ראינו בדקה האחרונה במשחק השביעי מול בוסטון, לגמר. שחקן ענק. אבל בצד השני יש ארבעה כוכבים: סטפן קרי, קווין דוראנט, קליי תומפסון ודריימונד גרין. מישהו מוכן להמר על קליבלנד בסדרה של 4 נגד 1? אני לא. 1:4 לאלופה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות