fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רינה גרינברג פתחה את מטה הבחירות

אוריאל מלכה קובע מזוזה במטה - צילום אלכס הובר
אוריאל מלכה קובע מזוזה במטה -של גרינברג בכרמיאל (צילום אלכס הובר)

 

רינה גרינברג, המתמודדת על ראשות העירייה, פתחה את מטה הבחירות שלה. אני מציגה עשייה ולא רק צילומים ליד מעשים של אחרים", עקצה בדבריה.

אוריאל מלכה קובע מזוזה במטה של גרינברג בכרמיאל  (צילום אלכס הובר)
אוריאל מלכה קובע מזוזה במטה של גרינברג בכרמיאל (צילום אלכס הובר)

"אני מביאה איתי קבלות על עשייה ציבורית עשירה כנבחרת ציבור ולא קבלות על החזר הוצאות לגזבר. אני מציגה עשייה ולא רק צילומים ליד מעשים של אחרים". הדוברת: סגנית ומ"מ ראש העירייה רינה גרינברג בפתיחת מטה הבחירות שלה ביום שני השבוע. גרינברג מתמודדת על ראשות העירייה.

באירוע, שבו השתתפו כ-350 תושבים, פרשה גרינברג באריכות את תוכניותיה ואת חזונה – כרמיאל עם 100 אלף תושבים. היא פירטה את רשימת הישגיה, בהם סיוע של כ-2 מיליון שקלים למתנ״ס בגבעת רם, 2 מיליון שקלים לכפר איילים לסטודנטים, שיפוץ היכל התרבות, חידוש המרכז המסחרי הישן ב-8 מיליון שקלים, בניית 230 יחידות דיור מוגן לקשישים עולים חסרי דיור בשכונת רבין ב-60 מיליון שקלים, קליטת עלייה ועוד.

בנאומה סיפרה גרינברג כי הגיעה לעיר הצעירה כרמיאל לפני 39 שנים: ״שתינו התפתחנו ביחד, כרמיאל ואני, התבגרנו, ואני חושבת שהשנים עשו לשתינו רק טוב״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות