fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רון שני: "לא אתמודד לראשות מועצת משגב בבחירות הקרובות"

ראש המועצה האזורית משגב, הודיע השבוע בישיבת הנהלה כי לא יתמודד לקדנציה נוספת. במקביל, דני עברי הודיע כי יתמודד לראשות המועצה
רון שני מצביע צילום אלכס הובר
רון שני מצביע צילום אלכס הובר

ראש המועצה האזורית משגב רון שני  הודע היום (רביעי) כי לא יתמודד לקדנציה נוספת. שני הפתיע את חברי הנהלת המועצה, שהתכנסו לישיבה ביום רביעי, עת הכריז כי לא יציג את מועמדותו פעם נוספת וכי יסיים את תפקידו בתום הקדנציה הנוכחית, השנייה במספר, זאת למרות שבתחילה אמר כי בדעתו להתמודד.

"כששואלים ראש מועצה מכהן אם הוא מתמודד, התשובה האוטומטית היא כן, עד שיחליט אחרת. בחודשיים האחרונים אני עושה מסע לתוך עצמי ושאלתי את עצמי, אם אני יכול להיות כל כולי בתוך השירות. אני לא עושה סקרים כדי שההחלטה שלי לא תהיה מוטה, רציתי החלטה נטו. הייתי במקום של ההתבוננות העצמית. היה לי מסע של שבועיים לארה"ב וניצלתי את הזמן לחשוב ולכלכל את צעדיי. השבוע קיבלתי את ההחלטה, אנחנו חצי שנה לפני הבחירות ויש זמן לאחרים להתכונן".

רון שני מצביע צילום אלכס הובר
רון שני מצביע צילום אלכס הובר

במכתבו לחברי הנהלה כתב שני: "סיום קדנציה היא תקופה של התבוננות וחשבון נפש. כאשר אני מתבונן בנעשה במשגב, אני רואה את פסיפס הקהילות שהתפתחו ואת התגשמות החזון שלי שהיישובים במשגב יהיו במוקד העשייה והחשיבה של המועצה. הנהגתי סגנון ניהולי שפתח ערוץ תקשורת רחב ופעיל בין המועצה לישובים, סגנון שהעצים, הן את המנהלים והעובדים והן את הגופים השונים המנהלים את הישובים. הנהגתי שימוש בכלים ניהוליים חדשניים ויצירתיים ויחד עם זאת טיפחתי את הקשר הבין אישי הקלאסי ואזני קשובה לרחשי ליבם של התושבים".

שני כתב במכתבו לחברי ההנהלה כי בחר להתחבט עם עצמו לאחרונה. "אני מתעלם מכל הרעשים החיצוניים של כתבות מטעם ומאמרים מלומדים, ומתעלם גם מהשנה האחרונה, שלא הייתה פשוטה במשגב ובודק את הרגשות, הרצונות והמטרות שלי. אני מתבונן בעצמי פנימה ושואל מה נכון, מה אני רוצה לעשות, מה מעניין אותי היום ומה להשיג. החלטתי שלא להציג את מועמדותי לבחירות הקרובות".

כעת סביר להניח, שעם הודעתו של שני, יכנסו מתמודדים חדשים לזירת ההתמודדות על ראשות המועצה, מתמודדים שהמתינו להחלטתו. אין זה סוד כי התמודדות מול ראש מועצה מכהן אינה דומה להתמודדות של מועמדים שכולם מגיעים מאותה עמדה.

דני עברי צילום פרטי
דני עברי צילום פרטי

ניסיון לפגוע בי

השבוע הודיע מממלא מקום ראש המועצה דני עברי, כי בכוונתו להתמודד על תפקיד ראש המועצה. בשבוע שעבר פיטר שני את עברי, תושב יודפת, ששימש בעשר השנים האחרונות סגן וממלא מקום ראש המועצה וכראש מנהלת פיתוח יישובים.

במקביל העביר שני לידיו של עברי מכתב שלילת סמכויות והודיע למנהלי המועצה ולחברי המליאה על ההחלטה ועל הסיבות שהביאו לכך. במכתב שנשלח גם לחברי המליאה צוין, כי ההחלטה התקבלה מאחר שהמצב הנוכחי פגע בתפקוד המועצה.

השבוע הודיע עברי באופן רשמי על כוונתו להתמודד לראשות המועצה בבחירות הקרובות. "כל מי שמכיר אותי יודע שמעורבותי במועצה תמיד הייתה ממניעים של קידום משגב ויישוביה. במשך עשרות שנים אני פעיל במועצה, מהם עשר שנים בתפקיד סגן ראש המועצה", אמר עברי בהודעתו. "לפני כשבוע התחילו הבחירות בניסיון לפגוע בי ובעבודתי. אמשיך לפעול על פי צו מצפוני וצו השעה. אני אוהב את משגב ואני ומשפחתי וקהילתי וחברי בכל רחבי המועצה הם חלק ממנה. אני מזהה במשגב פוטנציאל לא מנוצל, לתושבים וליישובים מגיע יותר, המועצה יכולה יותר. האתגרים המשתנים והשוני בין האזורים השונים במועצה, היישובים השונים, ובין הדורות בתוך היישובים גורמים לצורך לשנות הרגלים, לצאת מהקופסה ולהוביל מהלכים פורצי דרך. זה בדיוק מה שאני עושה במקומות ובתחומים בהם אני פועל ופעלתי. צריך במשגב סגנון חדש, יותר משתף, יותר מקבל שונות, יותר אוהב, יותר פתוח, כל זאת כדי להשיב למשגב את חדוות היצירה. כן, אני רץ לראשות מועצה אזורית משגב ואשמח שתבחרו בי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות