fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית מגדל העמק נחקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה

אלי ברדה נחקר בחשד לשימוש לרעה בכוח המשרה ועבירות על חוק הגנת הפרטיות. דוברו העירייה: "ברדה מאמין כי המשטרה תעשה את מלאכתה נאמנה ותגיע לאותה מסקנה שהפרקליטות כבר הגיעה אליה"
52 רשויות | ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)
פנה לשרה. ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)

 

אלי ברדה
אלי ברדה (צילום: קרן אקריש)

אגף החקירות והמודיעין להב 433 יאח״ה חקר אתמול באזהרה את ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה, בגין חשד לביצוע עבירת שימוש לרעה בכוח המשרה ועבירות על חוק הגנת הפרטיות.

על פי החשד, בעת מערכת הבחירות לרשות המקומית בשנת 2013 פרסם ברדה מידע פרטי אודות מועמד לראשות העיר, אשר היה ברשותו בשל נגישותו למאגרי מידע מתוקף תפקידו בעירייה. חקירתו נמשכה כשש שעות במשרדי היחידה ובסיומה שוחרר לביתו בתנאים כספיים ואיסור יצירת קשר.

כפיר בזק, דובר עיריית מגדל העמק מסר  בתגובה: "ראש העיר אלי ברדה הציג ביוזמתו את החומרים הרבים שברשותו המוכיחים כי פעל נכון ועל פי חוק. בנוסף,  שיתף פעולה, השיב לכל השאלות ושב לביתו ללא הגבלות".

עוד הוסיף הדובר: "ברדה האיר את תשומת ליבם של החוקרים כי במקרה דומה, של ראש רשות מהדרום, החליטה לאחרונה פרקליטות המדינה על סגירת התיק מחוסר אשמה. ברדה מאמין כי המשטרה תעשה את מלאכתה נאמנה ותגיע לאותה מסקנה שהפרקליטות כבר הגיעה אליה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות