fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית חיים: דירות לסטודנטים ולאקדמאים צעירים בלבד

100 דירות בפרויקט "עיבוי בינוי" בשדרות מח"ל בקרית חיים יוקצו לסטודנטים ולאקדמאים צעירים במחירים מופחתים ובתנאי תשלום נוחים. בהיצע: דירות של שלושה וחצי חדרים עד חמישה חדרים
פרויקט "נופי ים" בקרית חיים הדמיה: EVOLVE MEDIA
פרויקט "נופי ים" בקרית חיים הדמיה: EVOLVE MEDIA

לאחר שבשנתיים האחרונות שווקו בהצלחה בבאר שבע וביפו דירות במחירים מופחתים משמעותית לסטודנטים, מודיע הבית האקדמי, זרוע הדיור והנדל"ן של התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, כי תחל השבוע בשיווק דירות מגורים לסטודנטים בפרויקט "נופי ים" בקרית חיים של חברת יהודה לוי.

הפרויקט ייבנה בהליך "עיבוי בינוי" בשדרות מח"ל 27-29 ו-37 בחלקה המערבי של קרית חיים, כ-150 מטר מחוף הים. לסטודנטים יוקצו 100 הדירות הראשונות בפרויקט בתמהיל מגוון של שלושה וחצי, ארבעה, ארבעה וחצי וחמישה חדרים.

מחירי הדירות: החל מ-950 אלף שקלים לדירת שלושה וחצי חדרים, 86 מ"ר פלוס מרפסת של 12 מ"ר; החל מ- 1.118 מיליון שקלים לדירת ארבעה חדרים, 105  מ"ר פלוס מרפסת של 12 מ"ר והחל מ-1.198 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים, 114 מ"ר פלוס מרפסת של 11 מ"ר. משרד המכירות נפתח היום (שישי). כל הדירות המוצעות לסטודנטים ממוקמות בקומות 5-8 בפרויקט.

בבית האקדמי מסבירים, כי המחירים מופחתים משמעותית ממחיר השוק (7-13 אחוז) וכי תנאי התשלום הנוחים מאפשרים לרכוש דירת שלושה וחצי חדרים באמצעות הון עצמי של החל מ-117 אלף שקלים בלבד בעת החתימה על החוזה והיתרה עם הכניסה לדירה. עוד נמסר, כי קיימת אפשרות לתשלום היתרה באמצעות "הלוואה לכל מטרה" בפרישה של בין 10 ל-20 שנה. רשאים לקחת חלק במבצע, סטודנטים לכל התארים, אקדמאים צעירים כשנתיים מסיום התואר ובני משפחה מקרבה ראשונה אליהם.

פרויקט "נופי ים" בקרית חיים הדמיה: EVOLVE MEDIA
פרויקט "נופי ים" בקרית חיים
הדמיה: EVOLVE MEDIA
הזדמנות. פרויקט נופי ים הדמיה: EVOLVE MEDIA
הזדמנות. פרויקט נופי ים הדמיה: EVOLVE MEDIA

יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל רם שפע: "נמאס לנו לחכות למקבלי ההחלטות. במקום לדבר, אנחנו עושים. פרויקטים למגורים בפריפריה חברתית-גאוגרפית מאפשרים לנו להמשיך ולהילחם ביוקר המחיה, מלחמה חכמה וארוכת טווח, תוך התגברות על מכשול ההון העצמי שכיום עומד כמחולל אי-השוויון העיקרי בדרך לדירה. תוכניות ממשלתיות קמות ונופלות חדשות לבקרים, וצעירים בישראל נותרים ללא פתרון. אנו ממשיכים בדרך בה התחלנו לפני מספר שנים ופועלים בשדה שבו הממשלה נכשלה, דרך קידום שכירות ארוכת טווח, חינוך צרכני בתחומי הנדל"ן וכן באמצעות פרויקטים מסוג זה".

מנכ"ל הבית האקדמי אסף אנגל: "השוק סובל ממשבר הדיור. המחירים עולים וחלום הדירה מתרחק. מצד שני, מדובר באוכלוסייה שבישראל, כמו ביתר מדינות ה-OECD, היא בעלת צפי לכושר השתכרות מהגבוהים ביותר במשק. חשוב לציין שאחת מתופעות הלוואי של 'מחיר משתכן' והירידה המדווחת במספר העסקאות היא חוסר מוטיבציה של היזמים והקבלנים למכור דירות בכלל ובמחיר מוזל בפרט. המלאי שלהם לרוב מצומצם מאד והם מבקשים למקסם את הרווח מכל דירה. במהלך השנה האחרונה הוצעו לנו דירות במספר פרויקטים, בחנו את רובם ולכולם אמרנו 'לא', מאחר שהתנאים לא עמדו בקריטריונים ובערכים שהבית האקדמי קבע לעצמו".

פרויקט "נופי ים" הינו פרויקט עיבוי בינוי (על פי תב"ע מאושרת), הנבנה בשדרות מח"ל 27-29 ו-37 בקרית חיים. בסך הכל יכלול הפרויקט כ-800 דירות בבניינים של 10 קומות. בשלב הראשון ייבנו על 10 מבנים קיימים 344 דירות, ובנוסף יתבצע פיתוח נרחב של השטחים הציבוריים. הדירות מתוכננות בעיצוב קפדני, ולכולן צמודות מרפסות שמש עם נוף לכיוון הים והר הכרמל. בנוסף מתוכננים פארק משחקים ותוספת מקומות חנייה לניצול המרווחים הגדולים שבין הבניינים. בכל המבנים ישופצו ויורחבו השטחים הציבורים וייבנו מעליות. בסמוך לפרויקט מוסדות ושירותים קהילתיים: גני ילדים, בתי ספר, ומתנ"ס.

הפרויקט הוא אחד משני פרויקטים של התחדשות עירונית, שזיכה את עיריית חיפה במימון בסך 7 מיליון שקלים לביצוע עבודות פיתוח ותשתיות התומכות בפרויקטים של פינוי בינוי במסגרת קול קורא שפרסם משרד הבינוי והשיכון במרס 2014. החלה הבנייה בבניין הראשון, וכעת ממתינים להיתרים לבניינים נוספים.

חדווה אלמוג, מ"מ וסגנית ראש עיריית חיפה: "בעיריית חיפה רואים חשיבות גדולה מאוד בסיוע לסטודנטים שלנו להתקיים בכבוד, ולראיה – הענקת השיעורים המקסימליים הקבועים בתקנות, בשים לב להכנסת הסטודנט, וזאת עד לשיעור של  80 אחוז. לשמחתנו, הסטודנטים מנצלים את הזכות הניתנת להם. ההון האנושי של הצעירים חשוב מאד לעיר ופרויקט של מגורים כפי שיבנה בקרית חיים יהווה אבן שואבת חשובה לעיר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות