fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק : ראש העיר החליט להתנתק מרשת אורט

ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי הנחה להפסיק את ההתקשרות עם רשת אורט בשל חוסר המעש שלה לנוכח ביטול הפעילויות החוץ בבתי הספר בעיר, זעמו גבר בעקבות ביטול הטיול השנתי של שכבת ט' בחטיבת הביניים דפנה
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)
אלי דוקורסקי (צילום: באדיבות העירייה)

ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי הנחה את היועצת המשפטית של העירייה להביא לסיומה את ההתקשרות רבת השנים של העירייה עם רשת אורט ישראל בשל חוסר המעש שלה לנוכח ביטול הפעילויות החוץ בבתי הספר בעיר. אתמול, שלישי, בוטל הטיול השנתי של תלמידי כיתות ט' בחטיבת הביניים אורט דפנה בעיר, בשל הנחיה של יו"ר ארגון המורים, רן ארז.

במכתב חריף ששיגר ראש העיר, אלי דוקורסקי, אל מנכ״ל רשת אורט, צבי פלג, הוא מאשים את הרשת בחוסר מעש לנוכח האיסור של ארגון המורים לאפשר למורי הרשת לצאת לפעילות חוץ עם תלמידיהם בזמן שמורים המלמדים בבתי הספר הנמצאים בבעלות הרשויות המקומיות רשאים לעשות זאת.

לאחרונה, הורה בית הדין הארצי לעבודה לארגון המורים לאפשר יציאת תלמידי חטיבת הביניים ותלמידי בתי הספר התיכוניים לטיולים שנתיים בליווי המורים. תלמידי כיתות ט' בחטיבת הביניים דפנה היו אמורים לצאת לטיול השנתי ביום שלישי 10.3.15 ושמחו לדעת כי הטיול מתקיים כמתוכנן בהתאם להחלטת בית הדין.

בצהרי יום שני, פחות מיממה לפני צאתם לטיול, התקבלה הנחייה מטעם ארגון המורים האוסרת על מורי חטיבת הביניים אורט דפנה לצאת לטיול השנתי ועקב כך גרמה לביטולו. תלמידים קיבלו באכזבה רבה את הבשורה היות ומדובר בטיולם האחרון במסגרת לימודיהם בחטיבה וזוהי הזדמנות נוספת לגיבוש חברתי טרם עלייתם לחטיבה העליונה.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, ציין שהנחיית ארגון המורים מעוררת כעס :" זאת התנהלות מקוממת ובלתי ראויה המתעלמת מהחלטת בית הדין הארצי לעבודה ומפרשת אותה באופן פוגעני.״

במכתבו למנכ״ל רשת אורט ישראל, צבי פלג, ציין דוקורסקי, כי הוא רואה בעמידתה של רשת אורט מנגד ומאי פנייתה לבית הדין הארצי לעבודה כנגד השבתת הפעילות החוץ בית ספרית של תלמידיה, הפרת התחייבות הדדית בין עיריית קריית ביאליק לבין הרשת, לכן הנחה את היועצת המשפטית של העיריה לשקול המשך צעדי העירייה מול הרשת עד כדי סיום ההתקשרות עמה.

דוקורסקי הוסיף: ״אין ספק כי יש לפתור את בעיית האחריות הפלילית של ציבור המורים המתלווים, אך עם זאת, אני מגנה את הפרשנות המתעלמת מהחלטת בית הדין הארצי. אני פונה לארגון המורים ורן ארז לחדול מניהול מאבקם על גב התלמידים ומצר על עוגמת הנפש שנגרמה לתלמידי כיתות ט׳ בחטיבת הביניים אורט ״דפנה״.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות