fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: מירי גנון תתמודד למועצת העיר מטעם רשימת לב

מירי גנון וירון סלמן. צילום: סבינה
מירי גנון וירון סלמן. צילום: סבינה

ירון סלמן, שעומד בראש רשימת לב למועצת העיר בקרית ביאליק, ממשיך לעבות את שורות הסיעה והשבוע הצטרפה אליו מירי גנון, 28, יו"ר הנהגת הורים בבית הספר קדימה. לפני כמה שבועות הצטרף לסיעה חבר מועצת העיר, ד"ר רפי ורטהיים, שמוצב במקום השני.

מירי גנון וירון סלמן. צילום: סבינה
מירי גנון וירון סלמן. צילום: סבינה

גנון משובצת במקום השלישי ברשימת לב למועצת העיר, רשימה שכבר הודיעה על כוונתה להצטרף לקואליציה העירונית. "מאז ומתמיד הייתי פעילה חברתית ומעורה בקרית ביאליק במגוון תחומים", מסרה גנון, "היו לי מספר הצעות ולאחר ששקלתי אותם החלטתי לתמוך בסיעת לב ביאליק ובירון סלמן מכיוון שערכי העשייה של הסיעה ממחישים את החזון שלי ועל כך אני תומכת בהם מכל הלב". בישיבת הזדהות שלך הסיעות הודיע חבר המועצה, צביקה ברקאי, כי הוא תומך בסיעתו של סלמן.

עבור סלמן, בנו של חבר מועצת העיר לשעבר דב סלמן, ועבור סיעתו, זו ההתמודדות הפוליטית הראשונה שלו על מקום במועצת העיר, בדיוק כמו סיעתו של יעקב בוחבוט. בקרית ביאליק מתמודד לראשות העירייה רק ראש העירייה המכהן, אלי דוקורסקי, אך למועצת העיר צפויה התמודדות צפופה של כמה סיעות מלבד סיעתו של דוקורסקי כמו הצעירים, יוסי אזריאל, וסיעתו של ירון מזוז. כל הסיעות מתמודדות על מקום במועצת העיר שמונה 15 חברים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות