fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק השיקה אתר אינטרנט חדש ומונגש לבעלי לקויות

אתר הבית של קרית ביאליק (צילום מסך)

עלה לאוויר האתר החדש והמונגש של עיריית קריית ביאליק, בו ניתן למצוא את כל הפרטים והפרסומים, את מגוון הטפסים והמידע החשוב לתושבי קריית ביאליק.

כתובתו של האתר https://www.qbialik.org.il והוא מציג בפני מבקריו את פעילויותיה המגוונות והנרחבות של עיריית קריית ביאליק המדורגת במקום השביעי במדינה בהשקעה בתושב. האתר עבר לאחרונה מקצה שיפורים, מעניק מגוון שירותים ומותאם לבעלי צרכים מיוחדים. האתר מאפשר הגדלת ניגודיות צבעים לעיוורי צבעים והגדלת פונטים לאוכלוסייה המבוגרת.  האתר החדש הינו רספונסיבי ומתאים למובייל ולטבלטים.  השירות המקוון החדש מאפשר לתושבים למלא ולהגיש את כל הטפסים ולבצע תשלומים דרך האתר מבלי להגיע למשרדי העיריה. האתר מספק מידע על שירותים עירוניים במהירות ובקלות, מציג את הדו"חות והפרוטוקולים.

אתר הבית של קרית ביאליק (צילום מסך)
אתר הבית של קרית ביאליק (צילום מסך)

על פי ממצאי מחקר שערכה עמותת שקיפות בינלאומית – ישראל, בראשה עומד מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימוס) מיכה לינדשטראוס, אשר בחנה את אתרי האינטרנט של הרשויות המקומיות נמצא כי קריית ביאליק במקום הראשון בארץ במדד השקיפות בין העיריות ומקום שני בין הרשויות המקומיות (עיריות, מועצות מקומיות ומועצות אזוריות). המחקר בדק את אתרי האינטרנט של הרשויות המקומיות ואת זמינות המידע בהם. התושבים יוכלו למצוא באתר מגוון שירותים וטפסים מקוונים המאפשרים הגשה מהירה מבלי להטריח את התושב למשרדי העירייה. האתר מעודכן 24/7, מספק מידע בזמן אמת על שירותים עירוניים במהירות ובקלות .

ראש העירייה, אלי דוקורסקי:  "כולי תקווה שתושבי העיר יעשו שימוש יעיל באתר המתחדש המבטא היטב את תנופת העשייה והפיתוח בעירנו, קריית ביאליק, היפה מכולן".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות