fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת שכטר מכרה את הקניון באור עקיבא ב-40 מיליון שקלים

המרכז יבנה על קרקע בת שלושה דונם ויכלול 3000 מ"ר מסחרי עיקרי בשתי קומות
דדי ריזל מנכ"ל קבוצת שכטר (צילום - איציק בירן)
דדי ריזל מנכ"ל קבוצת שכטר (צילום - איציק בירן)
קבוצת שכטר חתמה על עסקה למכירת הקניון השכונתי שהיא בונה באור עקיבא בתמורה ל-40 מיליון שקל. הרוכשת של הקניון היא קבוצת CO GROUP&IL , חברה המסונפת לקבוצת משקיעים שבבעלותם נכסים רבים וחברות ענק ברחבי אירופה. לאחרונה קיבלה הקבוצה החלטה אסטרטגית להשקיע בתחום הנדל"ן בישראל והעיסקה באור עקיבא היא הסנונית הראשונה של ההחלטה.

הקניון שנמכר נבנה בשכונת נוף ים הצמודה לקיסריה ולכביש 2. בשכונה החדשה יתגוררו כ-1000 משפחות שיהוו את גרעין הלקוחות של המרכז. הקניון ישרת גם את תושבי השכונות הסמוכות באור עקיבא, הסובלות כעת מחיי מסחר לא מפותחים, ואת תושבי קיסריה ונוסעים בכביש 2 הצמוד למרכז החדש.

דדי ריזל מנכ"ל קבוצת שכטר (צילום - איציק בירן)
דדי ריזל מנכ"ל קבוצת שכטר (צילום – איציק בירן)

דדי ריזל, שהוביל את העיסקה מצדה של קבוצת מ. שכטר, מציין כי לאורך החודשים האחרונים  ניהל מו"מ עם מספר גופים עסקיים בישראל הפעילים בתחום מרכזי המסחר השכונתיים למכירת הקניון. "כולם הבינו שמדובר במרכז ייחודי ובעסקה מעניינת מאד", אמר.

ריזל, המכהן גם כיו"ר ועידת הקניונים המתקיימת באילת, מספר כי במהלך המו"מ ראה לנגד עיניו את טובתם של רוכשי הדירות בפרוייקט "נוף ים קלאב", ולכן החליט למכור את המרכז דווקא לקבוצת CO GROUP&IL לאחר שזו הסכימה למספר סעיפים בהסכם המכר המבטיחים מצד אחד את הפעלת המקום במתכונת של קניון ומצד שני את השמירה על איכות חייהם של תושבי השכונה, לרבות בהיבטים של מפגעי רעש וריח.

"עוד התחייבו הרוכשים שלא למכור חנויות בודדות במרכז אלא במתכונת של השכרה וניהול מרכזי ואחיד, דבר שלדברי ריזל יבטיח את האטרקטיביות של המרכז לאורך שנים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות