fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צו סגירה זמני לשוק רמלה-לוד במתחם עין המפרץ

שוק רמלה לוד [צילום: יח"צ]

מפקד תחנת עכו סנ"צ יניב רונן הוציא צו סגירה זמני לשוק רמלה לוד במתחם עין במפרץ. סנ"צ רונן ערך ביקורת במתחם עם בכירי התחנה והתגלו ליקויי בטיחות שהובילו להוצאת צו סגירה זמני.

שוק "רמלה-לוד", קולט בשעריו אלפי מבקרים מדי שבת. המשטרה הודיעה כי הביקורת שנערכה העלתה ליקויים וכשלים המסכנים את בטחון הציבור.

שוק רמלה לוד [צילום: יח"צ]
שוק רמלה לוד [צילום: יח"צ]
במשטרה מסבירים כי הוצגה לבעלי השוק דרישה לתיקון הליקויים. "הדבר טרם בוצע והסכנה לציבור נותרה בעינה. בהתאם לסמכותו בחוק, על צו סגירה של תקופה בת 14 יום, קרי. השוק לא ייפתח בשבת הקרובה וזו שאחריה (בתאריכים 17.3, 24.3)

"בתום התקופה, כפי שסוכם עם בעלי השוק, לא ייפתחו הליכים משפטיים ומנהליים והמשטרה תבחן את המקום בשנית, לוודא כי הליקויים תוקנו לרווחת באי המקום וביטחונם או לחילופין יוצג פתרון בדמות מקום אחר, העונה על הדרישות האמורות".

"במסגרת פעילותה של משטרת ישראל, לשמירה על בטחון הציבור במקומות הומי קהל, בוחנת המשטרה כל העת מקומות בילוי ומרכזי קניות על פי תבחינים מקצועיים, בדגש על הסדרי האבטחה, עמידה בתקני הרישוי והבטיחות וכן הקפדה על הסדרי תנועה וחנייה בטוחים". כך נמסר מדוברות מחוז חוף במשטרת ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות