fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס השר למתנדב מצטיין לתלמידה מחדרה

ורד עלמה מחדרה קיבלה פרס מידי שר החינוך, על פעילותה ההתנדבותית ותרומתה לקהילה
ורד עלמה עם שר החינוך
ורד עלמה עם שר החינוך

בטקס מרשים ורב משתתפים העניק שר החינוך נפתלי בנט את פרס השר למתנדב המצטיין הארצי ע"ש אלעד ריבן ל-11 בני נוער מתנדבים מרחבי הארץ, ביניהם ורד עלמה מחדרה, תלמידת כתה י"ב באולפנית "מבשרת ברוך".

לטקס הגיעו גם ראש האולפנית דני דינר, מחנכת הכיתה מיכל נויברט, וחברותיה לכיתה שהריעו לה בעת קבלת הפרס.

ורד נמצאה ראויה לפרס הארצי על פעילותה ההתנדבותית בתחום המד"צים (מדריכים צעירים) בפרט ותרומתה לקהילה בכלל. מזה שש שנים היא משתתפת בארגון המד"צים ועברה את כל שלבי ההכשרה של התוכנית, במהלכם זכתה לא פעם בתואר חניכה ומדריכה מצטיינת. היא התגלתה כמדריכה בולטת, מובילה ובעלת כישורי הדרכה יוצאי דופן ולכן נבחרה לתפקיד רכזת ההדרכה של כלל שכבות המד"צים. ורד אחראית על ליווי המדריכים הצעירים בבניית הפעילויות השבועיות ועל מתן משובים, ומשמשת גורם משמעותי ומקצועי בתחום.

בנוסף לפעילותה בתחום המד"צים, היא משתתפת בקבוצת היזמות של יחידת הנוער בגבעת אולגה ובקבוצת הכנה לצה"ל של "אחריי". כמו כן, בשנה הבאה עתידה לצאת לשנת שירות במסגרת ארגון "אחריי". כל זאת בנוסף להשקעתה בלימודיה באולפנית.

ורד עלמה עם שר החינוך
ורד עלמה עם שר החינוך

בנימוקי ועדת הפרס צוין כי, "ורד חביבה על כל סובביה, מגלה מעורבות חברתית רבה ומשקיעה רבות בתרומה לקהילה בתחום המד"צים ובתחומים נוספים. מצליחה לסחוף בני נוער רבים לפעילויות התנדבותיות. היא מפגינה התמדה ומחויבות, רגישות אינסופית לצרכים של האחר, ופועלת בנועם ובמסירות רבה. על כל אלה היא זוכה בפרס השר למתנדב ע"ש אליעד ריבן ז"ל".

אות הפעיל המצטיין מוענק על-ידי מנהל חברה ונוער במשרד החינוך. בני הנוער המצטיינים מגיעים ממגוון יישובים ברחבי הארץ, כולם כאחד חברו לתרום מזמנם החופשי למען הזולת. אלעד ריבן ז"ל שלזכרו מתקיים הטקס, היה צופה אש מחיפה. הוא נספה לפני ארבע שנים באסון השריפה בכרמל, בהיותו בן 16, במהלך ניסיונו להציל חיים לצד כבאי האש.

לאחר שהעניק את הפרס לבני הנוער, ובהם ורד, אמר השר בנט שרוח האזרחות הטובה שמתגלה בהתנדבותם של בני הנוער מחזק את החברה הישראלית ומפתח תרבות של חסד שהיא חוסנה של כל חברת מופת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות