fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: סגן ראש המועצה התפטר

יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)
יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)

סגן ראש מועצת פרדס חנה כרכור יואב קעטבי (ליכוד) הגיש את התפטרותו  לראש המועצה, עו"ד אלדד בר כוכבא.

קעטבי: "זה 15 שנים אני משמש כחבר מועצה, סגן ראש מועצה, ממלא מקום ראש מועצה – בהתנדבות מלאה וללא תמורה. להווי ידוע, בחירתי כסגן ראש מועצה התקיימה במהלך כהונתו של ראש המועצה חיים געש איתו פעלתי יד ביד לקידום היישוב בנושאי תחבורה, חינוך, תרבות ורווחה. תרומתי הייתה רבה וניכרת לגיוס תמיכת משרדי הממשלה השונים לטובת קידום היישוב הנפלא, פועל יוצא של היכרותי רבת השנים עם נבחרי הכנסת והממשלה כמייצג סיעת הליכוד שהינה סיעת השלטון הנבחר. לצערי, משראש המועצה חיים געש נאלץ להתפטר עקב סיבות רפואיות, נבחר כממלא מקומו מר אלדד בר כוכבא. לאחר שיקולים רבים נוכחתי לדעת כי אינני שותף למדיניותו החדשה והשקפותיו לניהול היישוב, אותה אני מוצא כהתנהלות חובבנית, העדר אופק תכנוני ותקציבי. אני סבור שהתנהלות זו מובילה את היישוב הנפלא למדרון חלקלק ואחריתו מי ישורנו. משכך, לא נותר לי, אלא להישאר דבק באמונתי לטובת הציבור ולסיים תפקידי כסגן ראש המועצה, עם זאת, אמשיך לכהן כחבר מועצה ולשרת נאמנה את תושבי פרדס חנה כרכור".

יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)
יואב קעטבי (צילום: רחל קעטבי)

עם מה במדיניותו של בר כוכבא אינך מסכים?

"אני לא מסכים עם חמישה הסגנים שהוא רצה למנות, ושאושרו ברוב בישיבת מליאת המועצה בשבוע שעבר", הבהיר קטעבי, "מספר כזה של סגנים הוא נטל על היישוב. אנחנו לא תל אביב, אנחנו רק פרדס חנה- כרכור, ואנחנו לא צריכים ולא יכולים להכיל מספר כזה של סגנים שמקבלים תקציבים, במקום להשקיע בחינוך ופיתוח. לפני בחירות להעמיס על היישוב חמישה סגנים? באופן כללי, אני בעד להמשיך במסורת של חיים געש עד הבחירות, ולא להתחיל עכשיו בהרפתקאות. כמו כן, סייעתי לראש המועצה מול משרדי ממשלה, ולא ראיתי אוזניים קשובות מצדו. יש חורים רציניים בתפקודו, ואני לא רואה את מקומי שם".

טרם התקבלה תגובה ממועצת פרדס חנה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות