fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה כרכור: מנהל חדש לתיכון החקלאי

מנהל בית הספר, משה הרשקוביץ (צילום: אופיר סגל)
מנהל בית הספר, משה הרשקוביץ (צילום: אופיר סגל)

השבוע נודע כי מנהל חדש נבחר לתיכון החקלאי "ברנקו וייס" בפרדס חנה כרכור, במקום ד"ר ליאור אבימן, שהתפטר מתפקידו לאחרונה. המנהל החדש הוא ד"ר משה הרשקוביץ, איש חינוך וד"ר למשפטים בעל דוקטורט בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן, במסגרתו התמחה בפילוסופיה של המשפט ובמשפט עברי, והוא גם מגשר מוסמך. הרשקוביץ יחל את תפקידו כבר בימים הקרובים בתיכון, הקולט תלמידים בני הישוב מכיתות ז'-י"ב, ולומדים בו כיום כ-1,800 תלמידים.

ד"ר הרשקוביץ, בן 42, נשוי ואב ל-7, מתגורר במושב נחלים הסמוך לפתח תקווה. בארבע השנים האחרונות ניהל את הקריה המדעית טכנולוגית אורט לוד והביא את בית הספר להצלחה ולהישגים. לצד הניהול הוא מרצה לחינוך במכללת תלפיות בחולון ומרצה למשפטים במכללת אונו. קודם לתפקידו כמנהל הקריה המדעית טכנולוגית ניהל במשך חמש שנים את הקליניקה המשפטית לדיני ממונות באוניברסיטת בר אילן והיה חבר ועד הקלינאים הארצי.

מקום טוב יותר. משה הרשקוביץ. צילום: אופיר סגל
מקום טוב יותר. משה הרשקוביץ. צילום: אופיר סגל

ראש מועצת פרדס חנה כרכור, חיים געש, ציין עם בחירתו וכניסתו לתפקיד של המנהל החדש: "אני מאחל הצלחה לד"ר משה הרשקוביץ בניהול התיכון החקלאי ברנקו וייס. הוא נכנס לתפקיד מרכזי במערכת החינוך המקומית, שיש בו אתגרים רבים לצד הזדמנויות רבות. על בסיס הרקע המקצועי אותו הציג, ד"ר הרשקוביץ מביא מטען אישי וניסיון מוכח כאיש חינוך בעל חזון לצד יכולות ניהוליות גבוהות. אנו נעניק לד"ר הרשקוביץ גב ותמיכה למימושו המשותף של היעד המרכזי העומד בפנינו,  הובלת התיכון החקלאי, צמיחתו וקידומו הפדגוגי, הערכי וההישגי".

גזבר ומזכיר המועצה, רן גלר, תיאר: "בחירת המנהל החדש לתיכון נעשתה בתשומת לב יתרה תוך בחינת כלל הצרכים והדרישות של בית הספר והתלמידים בו. לתהליך בחירתו היו שותפים משרד החינוך והנהלת "ברנקו וייס". המינוי אושר על ידי מנהל המחוז, ד"ר סער הראל".

עם כניסתו לתפקיד החדש ביקש ד"ר הרשקוביץ למסור לתלמידים ולמורים: "אני מאמין שבית ספר צריך ומוכרח להיות מקום טוב לגדול בו. כדברי איש החינוך דני לסרי בספרו 'מקום לגדול', תפקידנו ושליחותנו כאנשי חינוך להיות אחראיים ליצור את אותו מקום טוב לילדינו, מקום שיהווה להם בית לגדול, להתקדם, לשאוף, להתפתח ולחלום, מקום שילמדו בו לכבד את עצמם, להעריך את עצמם, להיות שלמים עם עצמם, שבו יגבשו את זהותם האזרחית, את יושרם ואחריותם לסביבה ולחברה. בית הספר איננו תחליף לבית, אבל הוא בהחלט צריך להיות מקום שילדינו רואים בו את ביתם הטבעי. ואתם, ההורים, מעורבותכם בנעשה בבית הספר במישורי העשייה השונים, הלימודיים, הערכיים והחברתיים, היא הערובה להצלחתנו להיות בית משמעותי עבור ילדינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות